جمعه

بیکاری هفتاد درصد عمله جات ساختمانی !
















بر اساس آمار منتشر شده رسمی توسط کانون عالی انجمن های صنفی کارگران ایران : " هفتاد درصد کارگران ساختمانی ( عمله جات ) بیکار هستند . " 
تحلیل گران سیاسی و اقتصادی و اجتماعی امسال انگشت به دهان مانده بودند که چرا آمار داوطلبان ورود به مجلس رشد نجومی داشته و هزاران نفر برای ورود به مجلس داوطلب شده و به حوزه های ثبت نام هجوم آورده اند !
با انتشار آمار بیکاری گسترده کارگران ساختمانی علت این امر معلوم شد، ولی متاسفانه مجلس برای همه بیکاران جا ندارد و خوب است دولت محترم بقیه کارگران ساختمانی بیکار را برای عملگی به کشور افغانستان که در سال های اخیر به رشد اقتصادی و پیشرفت های چشمگیری رسیده بفرستد ! 
از قدیم گفته اند : " دوست آن باشد که گیرد دست دوست ، در پریشان حالی و درماندگی ! " یک زمانی وضعیت ما بهتر از افغانستان بود و برادران افغانی برای عملگی به ایران می آمدند و حالیه وضعیت اقتصادی کشور دوست و برادر افغانستان بهتر از ما شده و باید در عالم همسایگی و دوستی عمله های ما را برای کار بپذیرد !
به هر حال اگر دولت بی تدبیر و ناامید هر چه زودتر فکری برای بیکاری عمله جات ساختمانی نکند روز به روز بر تعداد احزاب سیاسی و دبیران کل آنها و متقاضیان پست های بالای سیاسی و مدیریتی افزوده خواهد شد !!


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر