چهارشنبه

اندر ماجرای مشت و مال حاج علی مطهری !

مشت و مال دادن حاج علی آقا مطهری درشهر شعر و ادب و فرهنگ شیراز آنهم شب عیدی بنده را قدری متاسف کرد! نه از بابت اینکه چرا نماینده مردم تهران را کتک زده و یا گوجه فرنگی کیلویی سه هزار تومن و آجر دانه ای پانصد تومن را به طرف ایشان پرتاب کرده اند،خیر ؛ تاسف بنده از این است که وقتی این بنده خدا نمی تواند از منافع قانونی خودش دفاع کند و حق خودش را بگیرد چطور می خواهد از منافع کسانی که به او رای داده اند دفاع کند؟! اول بگویم که من توقع نداشتم حاج علی اینطور مورد حمله قرار بگیرد و عکس العملی از خودش نشان ندهد،راستیاتش من به خاطر شباهت حاج علی با خلیل عقاب که اتفاقا شیرازی بود و سیرک داشت و زنجیر هم پاره می کرد انتظار داشتم حاج علی آقا از صندلی عقب تاکسی بزنه بیرون و به سبک جکی چان و اگر نشد همین پهلوانان قدیمی خودمان که سابق بر این زنجیر پاره می کردند جلوی این برادرها دربیاد! حالا خوبه که تجربه کتک خوردن هم از قبل داشته و یک مشت ومالی هم چند تن از همکاران مجلسی اش قبلا پشت تریبون به وی داده بودند! نمی دانم جای زخم های حاج علی خوب شده یا نه ولی قلب من از کتک خوردن نماینده ام مجروح است و حالا حالاها خوب نخواهد شد و خودم را در این حادثه مقصر می دانم زیرا اگر من و چند نفر دیگر مثل من به این بنده خدا رای نداده بودیم و نماینده نشده بود شاید این کتک را هم نمی خورد! والده ما برای اینکه ما را دلداری بدهد میگوید ننه جان شما مقصر نیستی، مقصر خودشه که بیشتر از کوپنش حرف می زنه ! البته یکی از بزرگان شیراز هم گفته بود که مقصر خود حاج علی بوده، ولی ما تا وقتی ننه مان نگفته بود باورمان نمی شد! مرد حسابی تو نماینده شدی که بری مجلس کتک بخوری؟ اینهمه خوردنی هست که در ماجرای زنجان بابکی معلوم شد بعضی از همکارانت خورده اند! مگه تو آقازاده نیستی؟ از بعضی آقازاده ها یاد بگیر چه چیزایی خوردنیه، از اونایی یاد بگیر که بیست هزار میلیارد به بالا می خورند تازه به عنوان کارآفرین نمونه لوح تقدیر هم بششون می دهندیه!! از اونایی که زمین ها و مراتع ملی و جنگل و دریا را می خورند یاد بگیر، و الا کتک رو من و سایر موکلین هم که بلدیم بخوریم! از این حرف ها گذشته چکار داری به رفع حصار و بیرون آوردن محصورین ،که باعث تحریک احساسات پاک مومنین شده وکتک بخوری؟ همان طوری که یکی از بزرگان گفت اینایی که درحصر هستند زندگی باحالی دارند،حموم دارن ...جکوزی دارن... حیاط دارن...زنشونو دارن...تازه تو این گرانی اجاره خانه کرایه هم نمیدن و شام و ناهار هم پای میزبانان است! چه دشمنی با این بندگان خدا داری میخوای از حصر درشون بیاری؟! از این قبیل نصیحت ها زیاد دارم اما برای قیچی کردن بحث توصیه می کنم اگر دوره بعد خواستی کاندیدا بشی اول یک مدت برو بدنسازی و دوره هنرهای رزمی!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر