چهارشنبه

تکنولوژی گندخواری !




اینجا میدان میوه و تره بار،محل فروش گوشت مرغ و ماهی،جانوران دریایی و سایر مواد غذایی مورد احتیاج تغذیه روزمره مردم در یکی از کشورهای جنوب شرق آسیا است.
طراوت و تازگی میوه ها و سبزیجات و مواد خام غذایی اشتهای آدم مرده را هم برمی انگیزد!

متاسفانه مردم در این کشور میوه های پوسیده و له شده و لک زده،سبزیجات گندیده و کپک زده را نمی خورند و به خاطر سخت گیری ماموران بهداشت این قبیل میوه ها و سبزیجات ضایعاتی به کارخانجات تولید کمپوست فرستاده شده و تبدیل به کود گیاهی می شود.

برای ساخت کارخانجات تولید کمپوست هم سرمایه گذاری های سنگینی شده است،درحالی که می توانستند از تجربه میادین میوه و تره بار ما استفاده کنند و با خوراندن میوه ها و سبزیجات ضایعاتی و مواد فاسد غذایی به مردم، هم از نابودی هزاران هزار تن مواد غذایی جلوگیری کرده و هم از معده و روده مردم به جای کارخانه تولید کود استفاده کنند! 

بطوری که ملاحظه می کنید مردم میوه و سبزیجات و مواد غذایی فاسد و کپک زده را می خورند و آخ هم نمی گویند! و سپس در یک فرآیند طبیعی آنها را به مدفوع انسانی تبدیل و از طریق مستراح (چاه های جذبی) وارد آبهای زیرزمینی کرده و مجددا آب چاه وارد شده در شبکه لوله کشی شهر را می نوشند و به این ترتیب چرخه مدفوع طبیعی از : مواد غذایی فاسد به مدفوع و از مدفوع به آب آشامیدنی و ایضا مجددا آبیاری مزارع و صیفی کاری ها با آب آلوده چاه شکل می گیرد و نیازی هم به خرید کارخانه تبدیل کمپوست وجود ندارد و بودجه کافی باقی می ماند تا عده ای یک مرتبه سه چهار هزار میلیارد آن را بردارند و از مملکت فرار کنند!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر