جمعه

خارج کردن نفتکش از کشور به روش انباری !

بنا بر گزارش های منتشر شده اخیر ، هشت فروند نفتکش عظیم مملو از نفت خام در دولت کربلایی محمود قاچاقی از کشور خارج و مفقود شده است !
پدر و دختری سوار بر قطار مسافری، با چند گردنبند و دستبند و انگشتر جواهرنشان غیر مجاز که در داخل چمدان بزرگی جاسازی کرده بودند در حال عبور از مرز بودند که متوجه شدند ماموران مبارزه با کالاهای قاچاق سرگرم بازرسی تک تک کوپه ها و مسافران هستند .

پدر در فکر بود که الان ماموران به کوپه آنها می رسند و جواهرات قاچاق را کشف می کنند و راه چاره ای به عقلش نمی رسید .

دختر از پدر خواست تا چند لحظه ای از کوپه بیرون برود . بعد از چند لحظه ماموران به کوپه آنها رسیدند و سرگرم بازرسی از چمدان و اشیاء همراه آنها شدند ، ولی هیچ چیز پیدا نکردند و رفتند !
بعد از رفتن ماموران مبارزه با قاچاق ، پدر از دخترش پرسید : " آنهمه جواهرات را کجا پنهان کردی که ماموران موفق به پیدا کردنش نشدند؟ " 
و دخترک آهسته و با خجالت محل مخفی کردن جواهرات را به پدرش گفت !
پدر که از هوش و ذکاوت و امکانات ( ! ) دخترش خوشحال به نظر می رسید خطاب به دختر گفت: " خدا رحمت کند مادرت را . اگر زنده بود چمدان را هم درسته جا می داد !! "
به این روش قاچاق که در ایران هم مرسوم بوده و هست روش " انباری " می گویند و قاچاقچیان با گذاشتن مواد در داخل یک ظرف استوانه ای یا درون کیسه پلاستیک ، آنرا داخل قسمت تحتانی بدن خود کرده و از مراکز کنترل عبور می دهند و پس از عبور از منطقه تحت کنترل آنرا دفع می کنند !
با گم شدن چند دکل نفتی در روز روشن و در برابر چشم ماموران زبده و کنترل های سفت و سخت مرزی ، حالیه معلوم شده است که دولتمردان قبلی برای خارج کردن دکل های نفتی از روش قدیمی "انباری" استفاده کرده و دکل ها را به قسمت تحتانی خود فرو و پنهان کرده و به خارج کشور برده اند !
ایضا وقتی مرزبانان دریایی و بالاترین مقامات دریایی جمهوری اسلامی می گویند هیچ شناوری نمی تواند بدون اطلاع ما از تنگه هرمز عبور کند و ما همه شناورها را رصد می کنیم ، پر واضح است که دست پاک های دولت کربلایی محمود آرادانی ( احمدی نژاد خان ) که از دوران طفولیت با روش های انباری آشنا بوده اند این هشت کشتی نفتکش را هم به روش انباری از کشور خارج کرده اند !
پیشنهاد ما به مسئولان قضایی این است که برای شناسایی دکل دزدها و ربایندگان نفتکش های عظیم ، به طرز راه رفتن مسئولین از خود گذشته و ایثارگر و رنج کشیده ( درد کشیده ! ) نگاه کنند و ببینند کدامیک گشاد گشاد راه می روند !
در واقع اگر همان موقع که جند نفر از دست پاک ها با روش انباری دکل ها را داخل قسمت تحتانی بدن خود جا داده و از کشور خارج کرده بودند پزشکی قانونی وارد عمل می شد و این افراد را بخیه می زد ، و یا همانطور که استخر آب سنگین اراک را با بتن و سیمان پر کردند ، قسمت تحتانی این برادران قاچاقچی را هم پر می کردند ، کار قاچاق ( با گشاد سازی ! ) به جایی نمی کشید که بتوانند نفتکش را هم به روش انباری از کشور خارج نمایند !
_______________________________
بر اساس اسناد و اطلاعاتی که اخیرا منتشر شده است در دوران ریاست جمهوری کربلایی محمود احمدی‌نژاد ( تحفه آرادان ) در کنار دکل‌های مفقود شده، سرنوشت سه فروند کشتی نفتکش ایرانی نیز تا این لحظه نامعلوم است !
به قرار مسموع در دولت پاک دست محمود احمدی‌نژاد هشت فروند نفتکش غول پیکر ایران بدون امضای قرارداد حقوقی در اختیار یک تبعه یونانی قرار گرفت که نامبرده با سوء استفاده از موقعیت، هر هشت فروند کشتی نفتکش را به همراه محموله‌های نفتی موجود در آن در اختیار گرفت و از حوزه جغرافیایی کشور خارج کرد و نفتکش ها را با بار موجود در آن فروخت !
بر اساس این گزارش، از پایان دولت احمدی‌نژاد و روی کار آمدن دولت جدید، پس از برکناری مسئولین مرتبط با این تخلف و فعالیت های مداوم دولت یازدهم، تاکنون خبری از این کشتی‌ها در دست نیست و نفتکش‌ها کماکان مفقود هستند !
در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد تا کنون سه فروند نفتکش توسط تبعه یونانی به فروش رسیده و در نتیجه بالغ بر یکصد میلیون دلار از اموال ملی از بین رفته است !

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر