شنبه

مدارک تحصیلی اقتصاد دانان دولت !!


گزارش بانک مرکزی از نرخ هفت گروه مواد غذایی در خرده فروشی ها نشان می دهد که تورم در بازار مواد غذایی بالاتر از تورم عمومی کشور بوده است و در بازار مواد غذایی تورم سه رقمی وجود دارد!
خود دولت بهای بنزین و انواع سوخت را بالای چهل درصد گران کرده است، بهای آب و برق و گاز و تلفن و انواع مالیات ها و عوارض را چند برابر کرده است. روز به روز با افزایش قیمت کالاها و خدمات از بهای بلیط اتوبوس (که قول داده بودند مجانی باشد!) تا اجاره خانه و بهای مسکن و نرخ درمان و دارو و شیاف و داروی نظافت و قیمت خودرو و حتی باد دوچرخه و تایر اتومبیل، قدرت خرید مردم همیشه زیر خط فقر و زجر پایین می آید و در نهایت تعجب مسئولین دولت جلوی دوربین تلویزیون ظاهر شده و از کاهش نرخ تورم باد به غبغب خود می اندازند!
گاهی اوقات این سئوال پیش می آید شاید مسئولین و اعضای تیم اقتصادی دولت چیزی از اقتصاد نمی دانند و سواد ریاضی ندارند و با علم آمار بیگانه هستند و حتی از جمع دو دو تا چهار تا سر در نمی آورند که این تناقض در آمارهایشان وجود دارد!
ما تحقیق کردیم دیدیم بر عکس مسئولین و مدیران و وزرای دولت حاج دکتر محمود که گند مدارک تقلبی عده ای از آنها در آمد مسئولین جدید همه دارای مدارک معتبر BZD و عده ای هم مدرک DR هستند!
ممکن است بگویید PHD شنیده بودیم، اینها دیگر چه مدارکی است؟!
باید عرض کنم BZD یعنی به زور دیپلم گرفتم که یک درجه بالاتر از DR است! و DR همان دیپلم ردی است که در مراجع معتبر علمی معادل سیکل ارزیابی می گردد!!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر