جمعه

تشکیل پاک دست ترین دولت تاریخ جهان در زندان اوین !!

تقریبا از روزی که حاج دکتر احمدی نژاد ( معجزه هزاره سیوم !) زحمت را کم کرده و به تاریخ پیوسته است روزی نبوده که یک پرونده عجیب و غریب فساد مالی کشف نشود و یکی از اعضا و وابستگان دولت پاک دست ایشان کت بسته تحویل دستگاه قضا و محکمه و زندان اوین نگردد !
به قول جاهل های قدیم تهران :
من از بی قدری خار سر دیفال دانستم 
که سارق کس نمی گردد از این دزدی نمودن ها !

همه به خاطر دارند معجزه هزاره سیوم و دارنده هاله نور مداوم می گفت که دولت او پاک و پاستوریزه ترین دولت تاریخ ایران از زمان مادها به این طرف است ! حالیه علاوه بر تعداد زیادی از کارگزاران دولت ایشان که یا با قید وثیقه موقتا آزاد هستند و یا کار بررسی پرونده های آنها ادامه دارد، دو عدد از نزدیک ترین یاران گرمابه و گلستان حاج محمود آرادانی یعنی برادر پاک دست حاج آقا رحیمی ( معاون اول ! ) و حاج آقای پاک دست بقایی تحویل زندان اوین شده اند.
ناظران سیاسی پیش بینی می کنند با ادامه اعزام سایر متهمان به زندان اوین عنقریب جمع یاران در زندان تکمیل شده و با به حد نصاب رسیدن تعداد پاک دست ها (!) دولت دوازدهم در زندان اوین تشکیل گردد!!
این حاج آقا بقایی که اکنون به زندان اوین نقل مکان کرده است در روزهای پایانی عمر دولت حاج محمود مبلغ شانزده میلیارد تومان از پول های نهاد ریاست جمهوری را برداشت و به حساب دانشگاه هنوز تاسیس نشده احمدی نشاط ( دانشگاه ایرانیون ! ) ریخت تا بعد از تحویل ریاست جمهوری به اتفاق رفقا و همپالکی ها بروند سطح آموزش عالی کشور را ارتقا و ارتفا ببخشند !
اکنون با توجه به اینکه این آقایان علاقمند به آموزش عالی در زندان هستند پیشنهاد می شود نام دانشگاه خود را به دانشگاه زندانیان تغییر داده و دروس زیر را تدریس کنند تا سایر خلاف کارها هم با درجات عالیه از زندان بیرون بیایند !
ترم اول :
__________
دو واحد ریاکاری و دروغگویی
دو واحد پدر سوخته بازی مضاعف !
چهار واحد گرفتن زیر میزی و پورسانت
دو واحد دزدی علنی و سند سازی
ترم دوم :
__________
چهار واحد سرقت بیت المال و اختلاس
دو واحد تاسیس شرکت های خصوصی به نام زن و بچه و اقوام و سپردن مزایده ها و مناقصه ها به این عزیزان !
چهار واحد دور زدن تحریم ها و تاراج محموله های نفتی
هشت واحد پی در پی توریسم درمانی به خرج بیت المال ( چگونگی رفتن به نیویورک به اتفاق اعضای فامیل دور و نزدیک و آشنایی با کفر و استکبار از نزدیک ! )
ترم سوم :
__________
دو واحد نحوه پاک کردن آثار جرم
دو واحد راههای پنهان کردن صد میلیارد دلار
سه واحد راه گرفتن عروس و داماد از یک کشور همسایه و وصلت با بزرگان !
بیت :
-----------------
خدایا یار من ترک است و من ترکی نمی دانم
چه می شد گر که می بودی زبانش در دهان من !

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر