جمعه

لزوم قانونی کردن مفاسد مالی و اداری و اقتصادی !


یکی از پیشرفت های خارق العاده جمهوری اسلامی در سالهای اخیر علیرغم وجود تحریم ها و کارشکنی های استکبار جهانی پیشرفت در مفاسد اقتصادی و مالی و اداری است که از رشوه گرفتن خرد و کوچک و زیر میزی شروع و به پورسانت های چند صد میلیارد دلاری و غارت محموله های نفتی و جارو کردن خزانه بانک ها و سند سازی و گم شدن یک فروند هواپیما و مفقود شدن دکل استخراج نفت در دریا و اخیرا ناپدید شدن یک صد میلیارد دلار (به اقرار معاون اول دولت) در پاک دست ترین دولت تاریخ و بسیاری ماجراهای شیرین دیگر کشیده شده است!
بیت : 
_____
هر دم از این " باند " خبری میرسد / دزدتر از دزدتری می رسد !
به هر حال این هم نوعی پیشرفت و ترقی است و بی خود نبود که حاج محمود دکتر احمدی نشاط مرتب می گفت : " ما می توانیم ! " 
در حال حاظر دو نفر از آنها که می توانستند یعنی دو تن از همکاران نزدیک حاج آقا احمدی نژاد در زندان هستند و عده ای نظیر حاج آقا خاوری رییس کل بانک ملی دوران حاج محمود هم که بیشتر حواسشان جمع بود فلنگو بستن و با ثروت ملی که خارج کرده اند حال خصوصی می کنند !
بیت : 
--------
رفتی و رفتن تو آتش نهاد بر دل / از " باند " او چه مانده جز یک دو تن به محبس !
حالیه با شدت عمل قوه قضاییه و با بگیر و ببند های قوه قضا و مبارزه با فساد چون این خطر وجود دارد که اگر دزد گرفتن ها همینطور بی وقفه ادامه پیدا کند و دزدها پشت سرهم تحویل زندان شوند موجبات خوشحالی استکبار جهانی و تلویزیون های ماهواره ای فراهم گردد پیشنهاد می شود دزدی و اختلاس از صد هزار تومان به بالا کاملا قانونی اعلام گردد و فقط دزد ها و رشوه خواران دله دزد و خرده پا دستگیر و به جرم بردن آبروی دزدان یقه سفید وپایین آوردن شئونات دزدی به اشد مجازات محکوم گردند!
تصدیق می فرمایید در صورت ادامه دستگیری دزدان یقه سفید و دست پاک (!) و مبارزه با مفاسد سازمان یافته اداری و اقتصادی و مالی بزودی از حیث کادر اداری والامقام و سیاسیون برجسته و مدیران دست پاک (!) حسابی دچار کمبود نیروی انسانی شده و چه بسا مجبور شویم مثل چادر و سوتین و مهر و تسبیح و همه ملزومات کشور از چین ، مدیر والامقام ودست پاک را هم از چین وارد کنیم!!
از طرف دیگر اگر این دستگیری ها ادامه پیدا کند زندانهای فعلی کفاف اسکان اینهمه مدیر دست پاک را نخواهند داشت و دولت باید بقیه اراضی باقی مانده کشور را هم زندان بسازد!
پس بهترین را حل این است که دزدی که اکنون در کشور جاافتاده و به عرف تبدیل شده و الحمدالله امت همیشه در صحنه هم به شنیدن اخبار گم شدن های صد میلیارد دلاری به بالا عادت کرده اند (و اگر یک روز خبر دزدی کلانی را نشنوند خوابشان نمی برد !) دزدی قانونی اعلام شود به شرط آنکه عزیزان دزد بی پدر و مادر جا . . . . ما . . . . حرا . . . . مالیات دزدی ها و اختلاس ها و پورسانت ها و حق و حساب گرفتن ها و سایر حرا . . . . را بپردازند و مفاصاحساب مالیاتی دریافت دارند !
تمام اقتصاد دانان برجسته جهان حتی مدیران غیر برجسته اقتصادی خودمان متفق القولند که باید از صاحبان در آمدهای بالا مالیات گرفت و در حال حاضر در اینجا دزدها و پاک دست ها در آمد بالا دارند و الباقی مردم تنها در آمدشان در آمدن پدر و پدر بزرگ و جد وآبادشان بطور روزمره است و بس !
بیت : 
-------
مراد ما نصیحت بود و کردیم / وصیت با خدا گفتیم و رفتیم

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر