جمعه

صد میلیارد دلار پیش کیه ؟!


چند روز قبل حاج آقا جهانگیری معاون اول حاج آقا روحانی ( معروف به رییس جمهور با تدبیر و امیدوار ! ) در محفلی صحبت های تکان دهنده ای به قدرت یک زلزله صد میلیون دلاری بر زبان آورده و به لسان مبارک خود فرمودند : " از سرنوشت یکصد میلیون دلار در دولت گذشته اطلاعی در دست نیست ! "
به بیان ساده اینکه علاوه بر سو استفاده های چند صد و چند هزار میلیارد تومانی و اختلاس های حیرت انگیز یک و دو میلیارد دلاری و چهار میلیارد یورویی در دوران سلطه پاک دست ترین دولت تاریخ ایران ( از زمان مادها به اینطرف ) یک رقم صد میلیارد دلاری هم گم و گور شده است !
با توجه به اینکه دولت گذشته طبق اظهارات رییس دولت سابق ( برادر حاج دکتر محمود احمدی نژاد ) پاک دست ترین دولت تاریخ ایران و جهان بوده و اعضای دولت و اطرافیان و همکاران و اقوام و وابستگان و همولایتی های آنها چشم و دل سیر بوده و به بیت المال و خزانه دولت به چشم خوارمادری نگاه می کردند ، احتمالا یکی از آن چهل درصد ایرانیان زیر خط فقر باید این صد میلیون دلار را برداشته باشد تا خود را از زیر خط فقر به بالای خط کهکشان راه شیری برساند !
اگر یک بررسی مختصری در احوال شخصیه و میزان دارایی افرادی که تا قبل از روی کار آمدن پاک دست ترین دولت تاریخ جهان پول بلیط برای سوار شدن اتوبوس شرکت واحد نداشتند ، و حالیه به بیل گیتس و راکفلر به دیده حقارت نگاه می کنند به عمل بیاید ( ! ) و قانون از کجا آورده ای در مورد آنها و فرزندان و اقوامشان به اجرا گذاشته شود خیلی پول های گم شده ، و از جمله این صد میلیون دلار پیدا خواهد شد !

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر