جمعه

جمهوری اسلامی در لاک دفاعی !




جمهوری اسلامی از روز اول تاسیس در موضع دفاعی قرار دارد.
آمریکا و شرکایش در پیمان تجاوز کارانه ناتو NATO با اهداف چندگانه سیاسی - نظامی و اقتصادی ، زنجیر عراق و مرتجعین منطقه را باز کردند و طولانی ترین و سبوعانه ترین جنگ کلاسیک قرن بیستم را به ایران تحمیل کردند تا زیر بناها و سرمایه های مادی و انسانی ایران و عراق نابود شده و ذخایر ارزی - نفتی عربستان صهیونی و کشورهای نفتی ثروتمند منطقه به جیب کمپانی های اسلحه سازی آمریکا و جهان غرب سرازیرگردیده و بهای نفت به سود اقتصاد آمریکا و متحدانش به مفت نزدیک شود ! ( بشکه ای هفت دلار در زمان جنگ عراق علیه ایران) در طول هشت سال جنگ تحمیلی ، جمهوری اسلامی در موضع دفاعی قرار داشت. 
پس از جنگ با ایجاد اغتشاشات در عراق و افغانستان و توسعه طالبانیسم و جدایی طلبی در کردستان عراق و توسعه پایگاههای نظامی در شمال و جنوب و غرب و شرق جمهوری اسلامی ( آذربایجان - ترکمنستان - قرقیزستان قطر - امارات - کویت - سعودی - عراق ) و انبار کردن سلاح های امحای جمعی در اقیانوس هند ( جزیره دیه گو گارسیا ) و احداث ایستگاههای جاسوسی کلاسیک و شنود ماهواره ای در کشورهای همسایه و نزدیک به ایران، مجددا ایران را در موضع دفاعی قرار دادند ! 
* با ایجاد جنگ داخلی فرسایشی در سوریه کوشیدند تا برای جمهوری اسلامی، در حالیکه تحت شدید ترین تحریم های غیر انسانی قرار دارد، یک باتلاق جدید درست کنند و ضمن نابودی تنها دوست استراتژیک جمهوری اسلامی در منطقه، باقیمانده توان اقتصادی و نظامی ایران را هم در سوریه به نابودی کشانده و سوریه را به ویتنام ایران تبدیل نمایند !
* توطئه دیگر غرب بزرگ کردن عمدی ایران در نزد افکار عمومی جهانیان است!
در حالیکه جمهوری اسلامی با به کارگیری همه توان نظامی و امنیتی خود هنوز در مرزهای شرقی خود مشکل دارد و با اشرار و قاچاقچیان در گیر است و نتوانسته مرزهای خود را امن و امان کند، به عنوان یک کشور مهاجم و یک غول بزرگ نظامی که در صدد توسعه طلبی و گسترش مرزهای خود و سلطه بر کشورهای همسایه است تبلیغ می کنند !
کوشش های غرب در بزرگنمایی ایران موفق بوده (و بعضی اظهارات نسنجیده افراد نابخرد داخلی هم به آن کمک کرده !) و به نفع رژیم صهیونیستی تمام شده و حکام عرب مرتجع منطقه با فراموش کردن خطر رژیم صهیونیستی سرگرم خطر ایران شده و دست دوستی و برادری به تبهکاران تل آویو داده اند!
این کارزار تبلیغاتی هم جمهوری اسلامی را به موضع دفاعی انداخته و مسئولین رژیم اسلامی مجبور شده اند بطور بیست و چهار ساعته قسم و آیه بخورند که در صدد توسعه طلبی و گسترش مذهب تشیع و یا ساختن بمب اتم نیستند !
* عربستان صهیونی و شیخ نشین های حاشیه جنوبی خلیج ایرانی فارس نظیر قطر و امارات متحده انگلیسی و بحرین و کویت از روز اول تاسیس جمهوری اسلامی موضع تخاصمی و تهاجمی علیه ایران داشته و القاعده و طالبان و داعش محصول مشترک سازمان مخوف جاسوسی و اطلاعاتی آمریکا ( سی . آی . آ ) و این کوتوله های سیاسی منطقه و اسرائیل است.
نهایتا داعش جنگ نیابتی را از سوی آمریکا و متحدانش در ناتو و اسرائیل و مرتجعین منطقه آغاز کرده و این جنگ فرسایشی آنقدر ادامه خواهد یافت تا نقشه سیاسی منطقه عوض شده و جند کشور جدید روی نقشه خاورمیانه پدیدار شوند. در اینجا هم با به حرکت در آمدن ماشین ویرانگر داعش که هدف نهایی اش تهدید و تخریب منافع ایران است ایران مجددا در موضع دفاعی قرار گرفته است !
باید توجه داشت در بروز مشکلاتی که متوجه جمهوری اسلامی شده است علاوه بر نقش بازیگران بین المللی، عملکرد بد بعضی از مسئولین کشور هم در مقاطع مختلف دخیل بوده و سبب گردیده در طول سی و هفت سال گذشته جای ظالم و مظلوم عوض شود و در حالی که ایران در موضع دفاعی قرار دارد، به عنوان کشوری مهاجم و توسعه طلب و خطری برای صلح جهانی معرفی گردد !




هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر