یکشنبه

عقل و شعور مدیر نخبه و برجسته !


یکی از مسئولین برجسته که مثل سایر مدیران هیچ کار و مسئولیتی بجز شرکت در مراسم و گردهمایی های مختلف برای سخنرانی و ارشاد مستمعین ندارد (!) برای سخنرانی به یک مراسم مملکتی دعوت شد و همانطور که رسم است و متن سخنرانی این قبیل افراد بیسواد و کم سواد را مشاوران و یا روسای دفتر و یا روابط عمومی وزارتخانه می نویسند و تهیه می کنند، از مشاورش خواست تا یک متن بیست دقیقه ای و در یک صفحه برایش بنویسد . . .
پس از پایان مراسم مقام بلند پایه و برجسته با عصبانیت یقه نویسنده متن را گرفت و با پرخاش به او گفت : " مردک ! من کی به شما گفتم که برایم یک نطق یک ساعته طولانی بنویسید؟! قبل از ایتکه سخنرانی من به پایان برسد بیشتر از نصف حضار دهن دره کنان سالن اجلاس را ترک کردند ! " 
مشاور آقای وزیر که متعجب شده بود گفت:"قربان نطقی که بنده نوشته بودم برای بیست دقیقه بود، ولی طبق دستور شما دو نسخه فتوکپی آن را هم ضمیمه کرده بودم!"
(محض اطلاع آیندگان از میزان هوش و ذکاوت مدیران و مسئولین والامقام عرض شد !)

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر