جمعه

هنر نزد ایرانیان است و بس !



همانطور که می دانید ( و شاید یکی هم خود شما باشید ! ) بعد از رحلت حاج محمود دکتر احمدی نژاد معروف به بچه نارمک و خروج موکب همایونی ایشان از قدرت هر کس به وسع خود سعی کرد یک لگدی به مرده بزند و گناه همه کم کاری ها و ندانم کاری ها و کج روی ها و خرابکاری های این سی و هفت هشت سال را به گردن آن مرحوم سیاسی بیندازد !

حتی کار به جایی رسید که یکی از کسانی که خودش در خرابکاری ها نقش اصلی را داشته کار را تمام کرد و گفت هشت سال دوره دولت های نهم و دهم مرض هاری بوده که به جان امت همیشه در صحنه و جمهوری اسلامی افتاده بود !
به هر حال لگد زدن به مرده ( میت سیاسی ) ادامه دارد و هر کس حتی اگر مشکل خانوادگی پیدا کند و یا بچه اش به جرم فساد مالی تحت تعقیب قضایی قرار بگیرد تقصیر را به گردن دولت های نهم و دهم و حاج دکتر احمدی نژاد می اندازد !
ما کاری به گم شدن هشتصد میلیارد دلار در دولت قبلی و یا تاراج منابع بانکها و جارو کردن کف خزانه مملکت و نابودی محیط زیست و رشد مفاسد اداری و مالی و اقتصادی و اجتمایی و هزار بدبختی دیگر که گریبانگیر مملکت شده نداریم ولی به مصداق مثل معروف که توصیه می کند نباید فقط نیمه خالی لیوان را دید معتقدیم باید کارهای مثبت و مفید دولت حاج دکتر احمدی نژاد را هم دید که یک مورد آن از رو بردن کریس آنجل و دیوید کاپرفیلد شعبده بازان معروف جهان است !!
این دو شعبده باز سالها بود چون رقیبی در برابر خود نداشتند با عبور از دیوار چین و یا غیب کردن یک دستگاه اتومبیل و یا نصف کردن یک آدم از وسط و امثال این شیرین کاری ها برای خود شهرتی بهم زده بودند به این هوا !
اما در دوران سلطه دکتر احمدی نژاد و اصحاب و حواریون ایشان بر ملک و ملت ایران شعبده بازانی پیدا شدند که کریس آنجل و دیوید کاپرفیلد شاگرد دست دهم آنها هم به حساب نمی آیند !
شعبده بازی مثل زنجان بابکی که دهها نفتکش غول پیکر را با محموله های نفتی چند میلیون بشکه ای غیب کرده است !
یا شعبده باز دیگری که با یک امضا ( در حالی که حق امضاء هم نداشته ! ) اموال سازمان تامین اجتمایی را به حلق عزیز دیگری ریخته ( ! ) و یا شعبده بازی که دکل استخراج نفت عظیم چند ده هزار تنی را بلعیده است !
یا شعبده بازی که یک شبه از کارمندی بانک ملی صاحب قصر مجلل در کانادا شده و میلیاردها پول بی زبان را از کشور پرانده است . . .
متاسفانه در اینجا قدر این هنرمندان را نمی دانند و اخیرا چند تن از این شعبده باز ها روانه زندان شده اند !

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر