یکشنبه

به هر مسلمان چند حوری می رسد ؟!


روزنامه خراسان ( بیست و چهار تیر ماه نود و چهار ) در صفحه سه خبر بهجت اثری دارد که اخبار مربوط به تسلیم شدن آمریکا و همپیمانانش در برابر ایران و امضای تسلیم نامه هسته ای توسط این شش کشور بدبخت آمریکایی و اروپایی را تحت الشعاع قرار داده است !
بر اساس این خبر یکی از مفتیان اصلی عربستان صهیونی به نام شیخ الشنقیطی پس از مطالعات دینی و مذهبی زیاد و محاسبات ریاضی و آمارگیری از حوریان بهشتی و مسلمانان عازم بهشت ( تروریست های جنایتکار داعش و القاعده و طالبان و رهبران کشورهای مرتجع عربی و اسلامی و شاهزادگان و امراء و سلاطین و رهبران هرزه و دزد خاورمیانه و کشورهای حاشیه خلیج فارس و . . . ) نتیجه گرفته است که در جهان آخرت به هر مسلمان شانزده هزار و نهصد حوریه بهشتی می رسد که ازدواج با هریک از آنها هفتاد سال دوام خواهد داشت !!
متاسفانه حضرت شیخ معلوم نکرده اند افرادی مثل ما که در این دنیا با حوریان زمینی محشور بوده ایم از حسابمان کم می شود یا نه ؟!
همچنین مشخص نکرده اند که این هفده هزار حوری را یکجا تحویل ما می دهند یا باید اولی را ببریم و بعد هفتاد سال داغی آن را بیاوریم تحویل بدهیم و یک نو ( حوری جدید ) بگیریم !
امیدواریم شیوخ محترم و علما و متخصصان امور حوریایی این اشکالات را رفع کرده و مسلمانان مشتاق را از نگرانی بیرون بکشند!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر