یکشنبه

غنی سازی در آشپزخانه ها ادامه خواهد یافت !

اگر به خاطر داشته باشید یکبار حاج دکتر احمدی نژاد ( معروف به رئیس جمهور سابق ! ) فاش ساخت که چنان دانش غنی سازی در ایران بومی شده و به یک اپیدمی تبدیل گردیده که علاوه بر اراک و فردو و سایر سایت های غنی سازی، یک دختر بچه دانش آموز سیزده ساله هم موفق گردیده با چند قابلمه و بشقاب و سیخ و سه پایه در آشپزخانه آپارتمانشان غنی سازی کند !
ما بعد از انتشار متن تسلیم نامه خفت بار آمریکا و شرکایش با دقت آنرا مطالعه کردیم و فقط دیدیم از جمع آوری سانترفیوژهای فردو و تغییر هسته اراک و جلوگیری از تولید آب سنگین صحبت به میان آمده و منبعد آژانس اجازه دارد از تمام نقاط مشکوک به غنی سازی و فعالیت های هسته ای در هر زمان و مکان که لازم باشد بازرسی بعمل بیاورد !
اما خوشبختانه اسمی از آشپزخانه آن آپارتمان و دانش آموز سیزده ساله غنی ساز در توافقنامه نیامده و ما همچنان می توانیم در آشپزخانه هایمان به روش سیخ سنگی و دور از چشم بازرسان آژانس غنی سازی را ادامه دهیم !!
( حتی احتمال دارد با امضای توافقنامه، قیمت دلار کاهش یافته و به تبع آن مواد اولیه غنی سازی که از کشور دوست و برادر افغانستان وارد میشود، ارزان تر به دست دانشمندان سیخ سنگی رسیده و میزان غنی سازی در کشور افزایش یابد ! )

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر