چهارشنبه

پول های کثیف !


حاج آقا رحمانی فضلی وزیر کش ور ! چند بار با لسان محترم خودشان و بدون کمک دیگران از پول های کثیف سخن به میان آوردند و حتی از آنهم جلوتر رفته و صراحتا از ورود پول های قاچاق مواد مخدر به انتخابات و بازار سیاست جمهوری اسلامی حرف هایی زدند که مسلمان نشنود کافر نبیند !
به مصداق آنکه گفته اند چوب را که بذاری تو آب گربه دزده خبردار میشه ! متعاقب اظهارات وزیر کش ور ! سر و صدای عده زیادی در آمد که وزیر کش ور پا جای پای زنده یاد احمدی نژاد گذاشته و برای از میدان بدر کردن حریف و رقبای سیاسی و جناح مخالف سرگرم پرونده سازی است ! 
سر انجام کار بالا گرفت و به جایی رسید که ریاست معزز مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی از وزیر کش ور ! خواست دست از ایراد اتهام بر دارد و اگر سند و مدرکی دارد تحویل قوه قضاییه بدهد تا همانطور که با قاطعیت به جرایم کلان دزدها و زمین خواران و غارتگران بیت المال و زمینخواران و دریا خواران و جنگل خواران و اوقاف خواران و رشوه خواران و کوه خواران و نفت خواران و سایر خواران... رسیدگی بدون اغماض می شود و در برابر فرشته عدالت همگان یکسان و برابر و بعضی ها برابرترند، با این پدیده جدید هم برخورد شود !
نمایندگان مجلس هم که همین چندی پیش یعنی قبل از به مرخصی رفتن حاج آقا رحیمی معاون اول زنده یاد احمدی نژاد آرادانی متهم به گرفتن بخشی از پولهای به یغما رفته توسط حاج آقا رحیمی معاون اول پاک دست ترین دولت تاریخ بشریت شده بودند، در یک اقدام تحسین بر انگیز وزیر کش ور ! را به صحن علنی مجلس احضار کردند تا راجع به پولهای کثیف وارد شده به انتخابات توضیح بدهد.
امت همیشه در صحنه هم که پس از تعطیل سریال در حاشیه برادر حاج مهران مدیری امیدوار بودند یک در حاشیه جالب جدیدی به سبک نمایش فیلم و افشاگری زنده یاد احمدی نژاد در مجلس را شاهد باشند و دست رو شده جماعت تازه ای را ببینند گوش جان به مذاکرات مجلس و اظهارات وزیر کش ور ! سپردند، بویژه آنکه حاج آقا فضلی از قبل قول داده بود که با دست پر از سند و مدرک به مجلس برود! 
اما همانطور که زنده یاد حاج محمود احمدی نژاد در طول هشت سال زمامداری مرتب به جیب کاپشن خود اشاره می کرد و می گفت در جیبش اسامی مفسدین کلان اقتصادی را دارد و می خواهد افشا و غارتگران بیت المال و برادران قاچاقچی را رسوا کند و عاقبت هم شهامت این افشاگری را پیدا نکرد، وزیر محترم کش ور هم در صحن علنی مجلس از حرف ها و خط و نشان کشیدن های قبلی خود عقب نشینی کرد و خطر استیضاح احتمالی را از بیخ گوش گذراند!
ایشان ضمن عذرخواهی تلویحی از نمایندگان مجلس از جمله فرمودند نمی دانسته در جلسه ای که سرگرم صحبت از پولهای کثیف و قاچاق بوده خبرنگاران نا محرم جراید هم حضور دارند!
وزیر محترم دادگستری هم یکی دو روز بعد فرمودند مطبوعات موضوع پولهای کثیف را کش ندهند! 
به هر حال جای هیچ نگرانی نیست و همانطور که ماجرای گم شدن هفتصد هشتصد میلیارد پول صادرات نفت در دوران زعامت حاج آقا احمدی نژاد و ماجرای غارت موجودی بانکها توسط چند نفر از عزیزان و یا غارت محموله های نفتی توسط حاج آقا زنجان بابکی و ماجرای استات اویل و ماجرای تجاوز شرطه های سعودی به حجاج هموطن و هزاران ماجرای موحش دیگر تاکنون به خیر و خوشی فراموش شده، ماجرای پولهای کثیف هم به فراموشی سپرده می شود!!
حقیقت این است که ارقام درشت بانکی به صورت حواله و چک بانکی و یا کردیت کارت های معتبر بین المللی رد و بدل می شود و این عزیزان هرگز دستشان به پولهای کثیف آلوده نمی شود!
تنها پولهای کثیفی که در کشور رد و بدل میشود همین صنار و سه شاهی حقوق بازنشستگان و کارگران و کارمندان و فقرا و مستمندان تحت حمایت کمیته امداد است که آنقدر بین دستان بقال و قصاب و سبزی فروش و شوفر تاکسی و امثالهم چرخیده که غالبا پاره پوره و چسب خورده و آلوده به انواع میکروب و باکتری هستند و اخیرا هم آنقدر بی ارزش شده اند که یک کیلوی آن را باید بدهید تا یک قبض برق و یا آب و یا گاز تسویه شود!
بی ادبی نباشد اسم کمیته امداد به میان آمد ذکر این خبر هم خالی از لطف نیست که با پولهای کمیته امداد که در حقیقت صدقات امت مومن است صدها دستگاه اتومبیل سوپر لوکس نظیر پورشه یک و نیم میلیارد تومانی وارد کشور شده است، در واقع مردم اسکناس های پاره و چسب خورده و آلوده به میکروب را که دانشمندان به آن پول کثیف می گویند درون صندوق صدقات کنار کوی و برزن و سر چهارراهها می ریزند و این پولهای کثیف خرج واردات اتومبیل های تمیز می گردد، به این کار در فرهنگ اقتصادی ضد انسانی کاپیتالیستی پول شویی گفته می شود ! باقی بقایتان !! 
سعدیا بسیار گفتن عمر ضایع کردن است
وقت عذر آوردن است، استغفرالله العظیم
و یا اینکه 
بر سیه دل چه سود خواندن وعظ
نرود میخ آهنین در سنگ!!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر