جمعه

حمله عربستان به ایران!


عربستان از بالا با یکصد جنگنده به یمن حمله کرده است و از پائین به دو ایرانی در فرودگاه جده !
این اتفاق در سرزمین وحی و در مملکتی که پادشاه ، خود را خادم الحرمین شریفین می نامد حاوی نکات عبرت آموزی است که هم مردم و هم مسئولین جمهوری اسلامی باید از آن درس بگیرند. 
اول اینکه رفتن به حج عمره مستحب است و مردم نباید به قیمت از دست دادن کرامت انسانی و ناموسی و شرف خود پولهایشان را بردارند و بروند بریزند توی جیب شاهزادگان سعودی عیاش و هرزه تا آنها هم این پول ها را ببرند در مونت کارلو و جنوب اسپانیا حالشو ببرند!
این حج برای سعودی یک منبع درآمد عظیمی شده تا این درآمد را خادم الحرمین شریفین خرج خرید بمب خوشه ای و سلاح های مرگبار از آمریکا و اسرائیل کرده و در جهت منافع آمریکا و اسرائیل مردم سوریه و عراق و یمن را به خاک و خون بکشد.
مردمی که اعتقادات دینی دارند و برای ریختن صواب به حساب آخرت خود به زیارت مکه و مدینه می روند باید بدانند پولهایی که به جیب شاه و شاهزادگان فاسد سعودی می ریزند خرج کشتار مسلمانان سوریه و یمن و عراق و فلسطینی می شود و خادم الحرمین شریفین اصلا و ابدا بویی از اسلام و انسانیت نبرده است.
حتما باید عربستان در فرودگاه جده چنین حمله زمینی را انجام می داد تا علمای عظام بفرمایند حج عمره واجب نیست و نباید با تحمل هر ذلت و به هر قیمتی به حج عمره رفت؟!
این اتفاق فقط هتک حرمت دو نوجوان ایرانی محسوب نمی شود و تجاوز بی شرمانه عربستان سعودی به عزت و شرف همه ایرانیان است و حزب الهی ها و سایر طبقات و گروه ها و دستجات اصولگرا هیچ تجمع و اعتراضی از خود نشان ندادند و دریغ از یک گردهمایی ساده در جلوی سفارت رژیم صهیونیستی عربستان!
حداقل موتورسواران عزیز و باغیرتی که با سنگ و پاره آجر اتومبیل حامل علی مطهری را خرد و خاکشیر کردند یک سری جلوی سفارت عربستان می زدند!
اما این حادثه یک عبرت هم برای مسئولین جمهوری اسلامی باید داشته باشد تا منبعد مشتاقان زیارت خانه خدا را که به عربستان می روند درست مثل اتومبیل ها بیمه بدنه کنند تا هموطنانی که مورد هجمه دشمن قرار می گیرند دستشان به جایی بند باشد!
باز خدا پدر ترکیه ای ها را بیامرزد که در آنتالیا و سایر شهرهای توریستی امنیت زائران محترم را تامین کرده اند و تاکنون حمله زمینی در آنتالیا به هموطنان نداشته ایم!
پیشنهاد ما این است که چون نمی شود حج واجب را تعطیل کرد هموطنان عزیز علیرغم وجود خطرات مشابه حج واجب را بروند اما به جای مسافرت مستحب به عربستان، عازم آنتالیا و سایر بلاد کفر و استکبار جهانی شوند!
حداقل در بلاد کفر و استکبار جهانی مسائل اخلاقی و حرمت انسان ها حفظ می گردد!
البته این جنایت عرب های سعودی علیه اتباع ایران تازگی ندارد و حتی در سال 1366 شبیه این اتفاق همراه با ضرب و شتم و آدم ربایی زوار ایرانی در خود حرم امن الهی هم اتفاق افتاده بود!
ایرانیانی که مشتاقانه و با پای خود به حج غیر واجب و مستحب می شتابند باید بدانند که رهبران مذهبی سعودی (شیوخ وهابی) شیعیان را بدعت گذار و خارج از دین و حتی غیرمسلمان می دانند و بارها فتوا داده اند که مال و جان و ناموس شیعیان بر وهابیان و امثال آنها حلال است!
به پیروی از همین فتاوی است که داعش ISIS در سوریه و عراق زن و بچه مردم را مصادره می کنند و از شیعیان و ایزدی ها و علوی ها و مسیحیان و آشوری ها و پیروان سایر ادیان و مذاهب هتک حرمت کرده و این اعمال را موجب خشنودی و رضایت پروردگار و توشه آخرت خودشان می دانند!!
با این اوصاف هرکه به عربستان می شتابد باید پی این کارها را هم به تن خود بمالد! البته می گویند هرچه مصایب این سفرهای مستحبی بیشتر باشد صواب آن هم بیشتر است!!!


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر