دوشنبه

آبروی کلمن رفت اونجایی که عرب نی انداخت !




رونی کلمن قهرمان نامدار گنده کردن عضلات که از نظر هیکل یک چیزی در حدود دو برابر بوفالو است به منظور نمایش عضلات خود به ایران آمده بود تا عضله خود را به هموطنان عضله دوست ارائه کند، اما عضله نشان نداده دمش را یا بهتر بگویم عضله اش را روی کولش گذاشت و به آمریکا عودت نمود!
صحبت از این است که سازمان دهندگان این شوی عضلانی از هر یک از مشتاقان دیدن عضله رونی کلمن یک تا دو میلیون تومان پیشاپیش گرفته بودند.
تفاوت قیمت هم به خاطر نزدیکی و یا دوری تماشاگر به عضله رونی کلمن بوده است ! یعنی ردیف جلو vip که صندلی آنها ویو بهتری داشت و به عضله این بوفالو نزدیک تر بود دو میلیون تومان و ردیف های بعدی به میزانی که از عضله برادر کلمن دور می شدند قیمت کمتری داشتند!
همچنین برای گرفتن عکس یادگاری با کلمن هم نرخ عادلانه ای در نظر گرفته بودند که بین هشتصد تا یک میلیون تومان تعیین شده بود. 
اما با آنکه رونی کلمن قبل از پیاده شدن از طیاره توسط سازمان دهندگان این نمایش عضلانی توجیه شده و با توجه به روانشناسی و رگ خواب امت همیشه در صحنه برای فاتحه خوانی مستقیم از فرودگاه به قبرستان بهشت زهرا رفته بود، این سیاست جواب نداد و مسولین امور عضلانی کشور اجازه لخت و عور شدن و عضله نمایی را به این غول بی شاخ و دم آمریکایی ندادند و رونی کلمن لخت نشده دمش را یا همان عضله اش را روی کولش گذاشت و به آمریکا برگشت!
حالا بعضی روزنامه ها تیتر زده اند که این لخت نشدن باعث شده آبروی برادر کلمن در جهان برود!
ما به این سن رسیدیم تا بحال نشنیده بودیم به خاطر لخت نشدن آبروی کسی برود!
رونی کلمن باید خدا را شکر کند که گذرش به ایران افتاده و از گیت بازرسی فرودگاه ایران رد شده است، اگر بی احتیاطی کرده و پایش به عربستان و گیت بازرسی فرودگاه جده افتاده بود به خاطر لخت شدن اجباری داخل اطاق بازرسی و تفتیش کامل بدنی و داخل بدنی و فیزیو تراپی اجباری و تفتیش آنچنانی توسط شرطه های سعودی هم آبرویش رفته بود و هم آمریکا مجبور می شد حج عمره رفتن مسلمانان آمریکا را تعطیل کند!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر