پنجشنبه

بدآموزی



عصر ارتباطات و انفجار اطلاعات هزار خوبیت داشته باشد، یک بدی بزرگ دارد به این هوا ! که یاد گرفتن بعضی کارهای زشت که از زمان مادها سابقه نداشته توسط عده ای از حکام منطقه از عده دیگری از تازه به دوران رسیده ها است !
یعنی یک عده حکومتگر و سیاست باز هم که بلد نبودند دست برادرها و خواهرها و دامادها و داماد خواهرشان را بگیرند و از دهات بیاورند و پست و مقام بدهند و دست آنها را در رشوه خواری و گرفتن پورسانت و شتیل و حق گردن کلفتی و چاپیدن مردم و بیت المال باز بگذارند با نگاه به روش های حکومتی کشورهای نمونه و با آگاه شدن از فعالیت های آقازاده ها راه کار را یاد گرفته و به فساد مالی و فامیل بازی و خاصه پروری و دادن امور کشور به خانواده و فک و فامیل آلوده شدند که این آلودگی از زمان مادها به این طرف بی سابقه است!
از جمله افرادی که در اثر رفت و آمد و معاشرت با رفیق و دوست ناباب فساد مالی و سیاسی و اخلاقی پیدا کرده یکی هم همین حاج طیب اردوغان ترکیه ای است که به نام احیای اسلام در ترکیه روی کار آمده و حالیه ترکیه را ارث پدری و مایملک شخصی خود و فک و فامیلش فرض کرده و آقازاده ها و دامادها و خاله و عمه و شوهر مادرش را هم مصدر کار کرده است !
در ماجرای زنجان بابکی که به بهانه دور زدن تحریم ها چهار میلیارد یورو نفت و گازوییل میعانات نفتی و میلیاردها تومان پول بی زبان را هاپولی کرده و در واقع دولت و ملت بی زبان را دور زده بود، دایره فساد به ترکیه کشیده شد و با دستگیری رضا ضراب معروف به شوهر ابرو گوندش معلوم شد آقازاده حاج آقا اردوغان که اول اسمش طغرل اردوغان است و تعدادی از آقازاده های مقامات ارشد ترکیه هم در این فساد مالی و رسوایی تاریخی دست و پا داشته اند!
اکنون خبر می رسد اردوغان در اثر رفت و آمد با رفیق ناباب و نگاه کردن از روی دست بعضی مقامات کشورهای منطقه چیزهای بد دیگری هم یاد گرفته و داماد خود را هم روانه پارلمان ترکیه کرده و او را به ریاست پارلمان برساند!
بعید نیست در آینده علاوه بر آقازاده ها و دامادها و داماد خواهر و نوه ها کار به آوردن خاله و شوهرخاله و شوهرننه هم بکشد و کل مملکت را فامیلی بخورند!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر