چهارشنبه

مبارزه با اپیلاسیون کافر !

حتما شنیده اید که در قزوین انجام عمل شنیع اپیلاسیون غیر قانونی اعلام شده و چند آرایشگاه هم به خاطر زدودن موهای زاید بدن پلمپ شده اند !
گفته می شود دامنه مبارزه با اپیلاسیون از قزوین به سایر نقاط کشور هم گسترش پیدا کرده و تظاهرات ضد اپیلاسیونی و مبارزه با اپیلاسیون کم کم جای مبارزه با استکبار جهانی را خواهد گرفت !
به هر حال خوبیت ندارد اکنون که روابط با کشور دوست و برادر آمریکای جنایتکار سابق رو به بهبود گذاشته است همچنان شعار مرگ بر امپریالیسم و یا مرگ بر آمریکا داده شود، از طرفی کار مبارزه و شعار مرگ دادن هم تعطیل بردار نیست و در هر صورت باید هم یک مبارزه ای در کار باشد و هم یک شعاری داده شود تا بر خیل عظیم بیکاران افزوده نشود !
اکنون که به میمنت و مبارکی کار مبارزه با استکبار جهانی دارد با موفقیت به پایان می رسد و آمریکا و متحدانش در برابر فشار جمهوری اسلامی برای کاهش تعداد سانترفیوژها از بیست هزار به چند عدد، و تغییر کاربری آب سنگین اراک به آب آشامیدنی و تاسیسات زیر زمینی فردو به انبار غلات دست های خود را به علامت تسلیم بالا برده اند! و دیگر خدا را خوش نمی آید همچنان ضعیف کشی کنیم و با امپریالیسم آمریکا مبارزه نماییم، و از طرفی امورات مملکت بدون مبارزه و شعار نمی گذرد، بهترین کار همین مبارزه با پشم و پیله زدایی و اپیلاسیون است که یحتمل دشمنان برای لطیف کردن پوست بدن امت همیشه مودار در کشور رواج داده اند تا سد طبیعی دفاعی بدن امت همیشه مودار در برابر مهاجمان ضعیف گردد! 
بعید نیست منبعد بجای شعارهایی که در سی و هفت سال گذشته شنیده ایم شنونده این شعارها باشیم:
سلمونی سلمونی مرگ به نیرنگ تو 
پشم عزیزان ما می ریزد از چنگ تو !

مرگ بر اپیلاسیون بدبخت !
می جنگیم، می میریم، واجبی نمی پذیریم !
تا مو بر تن ماست، اپیلاسیون دشمن ماست !
دشمن خیال کرده ما کرک و پشم نداریم ، هر روز بیشتر از قبل ما پشم در میاریم !

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر