چهارشنبه

مزایده فروش دل و روده !

براساس تصمیم تیم کارشناسی انجمن بیماران کلیوی بهای هر عدد کلیه در سال جاری پانزده میلیون تومان است! 
مدیر عامل انجمن حمایت از بیماران کلیوی کشور هم گفته است در اجرای تثبیت قیمت ها و حمایت از مصرف کنندگان و اقتصاد مقاومتی طی دو سال گذشته هیچ افزایش قیمتی در خصوص این قطعه پر مصرف یدکی برای بیماران کلیوی نداشته ایم!
به نظر می رسد ثابت ماندن قیمت کلیه و بالا نرفتن بهای قطعات مصرفی و یدکی بدن به دلیل افزایش عرضه در بازار است و تعداد عرضه کنندگان و فروشندگان کلیه و دل و روده و مثانه و بواسیر و سایر اجزای ریز و درشت بدن در بازار بر تعداد مصرف کنندگان پیشی گرفته است!
گرانی اجاره مسکن و افزایش هزینه های زندگی و بالا رفتن نجومی قبوض مصرفی آب و برق و گاز و تلفن و نرخ تاکسی و اتوبوس و کلیه خدمات دولتی و بویژه گرانی گوشت و مرغ و برنج و روغن و سبزی و میوه و سایر مواد غذایی و در عین حال پایین بودن حقوق و مزایا و درآمد طبقات آسیب پذیر و زیر خط فقر و خط قبر باعث شده تا بسیاری از هموطنان آسیب دیده که به امید آب و برق مجانی و رفاه اجتمایی و زندگی بهتر اشتباهی کرده بودند حالا پیش زن و بچه خود شرمنده شده و لاجرم برای تامین کسر بودجه خود و پر کردن چاله چوله های زندگی اقدام به فروش بخش هایی از تن و بدن خود کنند!
حالیه علاوه بر کلیه و کبد و مثانه و شش و بخش های تحتانی و غیره و ذالک مزایده فروش جهاز هاضمه هم بازار پر رونقی دارد و اکثریت امت همیشه در صحنه که به خاطر گرانی ارزاق عمومی و مواد غذایی قادر به خوردن گوشت و برنج و مرغ و روغن و میوه و سایر خوردنی ها نیستند تمایل به فروش اندام بلع و دستگاه گوارشی از حلق تا بواسیر به نازل ترین قیمت دارند!
گفته می شود چون با توجه به گرانی ها و پایین بودن حقوق و دستمزد کارگران و کارمندان مواد غذایی بسیار اندکی توسط این عزیزان مصرف شده است اکثر دل و روده ها در حد آکبند بوده و از نوع وارداتی چینی بهتر هستند!
شایان ذکر است که با توجه به بالا رفتن عرضه قطعات بدن در بازار لزوم ایجاد بورس کلیه و جهاز هاضمه و سایر قسمت های مصرفی بخصوص بواسیر احساس می شود و مسولین و مدیران محترم که در همه حال به فکر رفاه حال مستضعفین سابق و فلک زده های فعلی هستند بزودی بورس فروش تن و بدن اقشار آسیب پذیر را در کنار بورس ارز و بورس طلا و بورس نفت راه اندازی خواهند کرد!
شنیده می شود تاکنون استقبال برای خرید دل و روده و جهاز هاضمه چشمگیر بوده و عزیزانی که با پشتکار و تلاش دشمن شکن مدتهاست سرگرم چپاول دارایی های ملی از بالاکشیدن اندوخته های مردم در بانکها گرفته تا غارت بیت المال و خوردن میلیاردها دلار ویورو باز نگرداندن وام های بانکی و غیره و ذالک هستند و یک دست سیراب شیر دان و نگاری آنها کفاف بلع و هضم اینهمه خوردن را نمی دهد در صف دریافت جهاز هاضمه مردم هستند!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر