چهارشنبه

بازی عربستان صهیونی با دم شیر !



هواپیماهای جنگنده اف 15 عربستان صهیونی با محاصره یک فروند هواپیمای باربری غیرنظامی جمهوری اسلامی که حامل دارو و کمک های انسانی برای مردم آسیب دیده یمن بود و با به خطر انداختن جان امدادگران و خدمه هواپیما درحالی که این هواپیما دارای مجوزهای قانونی برای فرود در یمن بود ابتدا کوشیدند هواپیمای ایرانی را وادار به فرود در خاک عربستان صهیونی کنند و چون خلبان شجاع ایرانی دستورات آنها را نادیده گرفت برج مراقبت و باند فرودگاه را در حالیکه هواپیما برای فرود آماده می شد بمباران کردند!
آیا این حمله آشکار و علنی و وقیحانه به منافع جمهوری اسلامی محسوب نمی شود؟
آیا باید در برابر حمله نظامی آل صهیونیسم به یک هواپیمای غیر نظامی کشور هیچ عکس العملی نشان نداد؟
آیا نباید به هنگام پرواز هواپیمای غیر نظامی حامل کمک های انسان دوستانه با توجه به شرایط جنگی آسمان یمن این هواپیما توسط جنگنده های ایرانی اسکورت می شد؟
فرمانده سلحشور و شجاع نیروی دریایی می گوید کسی نمی تواند به رزم ناوهای ما در خلیج عدن اخطار بدهد ! و ما مقتدرترین نیروی دریایی در منطقه هستیم. سایر فرماندهان هم بارها فرموده اند حتی اگر آمریکا مرتکب خطا بشود و تهدیدات خود را علیه جمهوری اسلامی به منصه عمل برساند پشیمان خواهد شد و اگر رژیم صهیونیستی گلوله ای به طرف جمهوری اسلامی شلیک کند از صفحه روزگار حذف خواهد شد!
اخیرا یکی از فرماندهان سلحشور سپاه گفته بود که آنقدر موشک داریم که برای انبار کردن آنها جا کم آورده ایم! 
جای سوال است که جمهوری اسلامی به عنوان بزرگترین قدرت نظامی جهان پس از آمریکا و روسیه و یکی دو کشور دیگر جهان چرا مشت محکمی به دهان عربستان صهیونی که اقتدار ایران را به چالش کشیده است نمی زند؟ 
عربستان سعودی بر علیه منافع حیاتی چمهوری اسلامی در سوریه،بحرین،لبنان،عراق و یمن سرگرم اقدامات نظامی وحشیانه است و اکنون با جسارت به هواپیمای ایرانی تعرض می کند! آیا باید در برابر این هل من مبارز طلبی ها سکوت کرد و به تدکر به کاردار عربستان اکتفا کرد؟ 
با شناختی که از فیزیولوژی جانوری سعودی ها هست، این جانوران سکوت جمهوری اسلامی و نجابت دولتمردان انسان دوست و سیاستمداران باگذشت و مردمی و اهل تعامل و مدارای کشور را به حساب ضعف ایرانیان خواهند گذاشت و به اصطلاح غیر دیپلماتیک و عامیانه پر رو تر خواهند شد!
جمهوری اسلامی نباید به حکام یهودی عربستان سعودی رو بدهد و جادارد همان بلایی را که سر آمریکا آورد سر عربستان هم بیاورد!
می گویند مردی وارد روستایی شد و از روستاییان خواست اشربه و اطمعه و خوردنی های لذیذ برایش بیاورند و آنها را تهدید کرد که اگر به دستورات و خواسته هایش عمل نکنند با آنها همان خواهد کرد که با اهالی ده پایینی کرده است!
روستاییان که وحشت کرده بودند به خواسته های نا بجای مردک خالی بند عمل کردند و چون خالی بند از خوردن و آشامیدن فارغ شد از او پرسیدند که اگر ما تهدیدات تو را جدی نمی گرفتیم با ما چه می کردی و با روستاییان ده پایین چه کردی؟
خالی بند جواب داد هیچ ! 
چون اهالی روستای پایین به خواسته های من توجه نکردند، ده آنها را ترک گفته و سراغ شما آمدم و اگر شما هم برایم تره خرد نمی کردید و به خالی بندی من اهمیت نمی دادید روستای شما را ترک گفته و به ده بالایی مراجعه می کردمی!!
خودم هم نفهمیدم این حکایت چه ربطی به موضوع مطلب من داشت؟! اگر کسی فهمید مرا هم مطلع کند ...
دست آخر اینکه مثل معروفی هست که بعضی کلماتش خلاف ادب است و ما به اجبار در آن دستکاری مختصری انجام می دهیم، می گوید کسی که به ما نگفته بود، سعودی لب دریده بود !!
خودتان اصل ضرب المثل را از بغل دستی بپرسید !

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر