پنجشنبه

خدایان تشنه اند !!




در هندوستان و نیز کشورهای شرق آسیا از ژاپن و چین گرفته تا برمه، کامبوج، ویتنام، تایلند و بسیاری دیگر از کشورهای ریز و درشت و جزایر اقیانوس آرام و اقیانوسیه قریب چهار میلیارد نفر پیرو ادیان خرافی و باورهای انسانهای اولیه هستند !
در ژاپن که از آن به عنوان مهد تکنولوژی های پست مدرن نام برده می شود معابد ویژه کودکان، زنان، رانندگان، بیمه حوادث، بیماران چشمی، بیکاران و انواع خدایان بزرگ و کوچک و خدایان محلی و منطقه ای و بین المللی وجود دارند که مردم مومن و خداجوی برای گرفتن شفا و معجزه به این معابد مراجعه و برای خدای مورد علاقه خود غذا و نوشیدنی و میوه و تنقلات می آورند و جلوی خدایان می گذارند و ضمن روشن کردن عود به دعا و خواندن اوراد و خزعبلات می پردازند !
البته این خدایان در هر معبد تعدادی نماینده مفت خور و گردن کلفت هم به نام راهب و یا لاما دارند که تن پرور و لاابالی و بسیار چاق و چله هستند که در معابد زیست می کنند و کارشان تلکه کردن مومنان احمق و ابله است !
انسان تعجب می کند مردمی که حاضر نیستند لباس و پیراهن شش ماه قبل و لباس یک سال قبل خود را بپوشند و آن را دور می اندازند چطور به عقاید پوچ و احمقانه کهن چسبیده اند؟!
در دنیای امروز که علم و دانش بشر را به کرات آسمانی رسانده است چطور بشر قرن بیست و یکم به عقاید خرافی پوسیده دوران جاهلیت دو دستی چسبیده است و خود بت می سازد و همنوع خود را به مقام الهویت می رساند و دست و پای چون خودی را می بوسد و از او ملتمسانه می خواهد تا بین او و خدایان واسطه خیر و آمرزش شود !
در کشور چین هم با یک میلیارد و چهارصد میلیون جمعیت که عموما کارگران تحت استثمار کمپانی های چند ملیتی هستند و در حقیقت این کشور به یک کارخانه عظیم کاپیتالیست های غربی تبدیل شده است، رهبران چین با نادیده گرفتن ممنوعیت رواج خرافات و بت پرستی اجازه دادند روحانیون چینی که پس از انقلاب کمونیستی عموما مخفی شده بودند مجددا کار فریب و تحمیق مردم را آغاز کنند و به تبلیغات مذهبی و دینی بپردازند زیرا گسترش سرمایه داری و پیوستن چین به دنیای سرمایه داری فقر توده ها را به دنبال می آورد و برای ساکت نگاه داشتن مردم فقیر و استثمار آنها نیاز به همکاری روحانیون و تحمیق مذهبی آنها است تا خود به فکر احقاق حق و حقوق پایمال شده اشان نیفتند و این کار را به خدایان و روحانیون بودایی و کنفسیوسی بسپارند !
یک عمر تعلیمات روشنگرانه کمونیستی و روشن ساختن این باورهای خرافی اکنون با تبلیغات فریبکارانه روحانیون حقه باز فراموش شده و چینی ها صبح ها قبل از رفتن به کارگاه ها و کارخانه ها آب و غذا و میوه و انواع نوشابه و تنقلات جلوی بت ها می گذارند و وجوهات و نذورات نقدی به نمایندگان خدایان که همانا روحانیون بیکاره و مفت خور مقیم معابد هستند می پردازند!
در تایلند و کامبوج و برمه و لائوس و سایر نقاط جنوب شرق آسیا که ایمان ها قوی تر است سر هر چهار راه و در هر کوی و برزن یک بتکده محلی و منطقه ای و بین المللی ساخته اند که مردم در حالی که خود اکثرا به مواد غذایی نیازمندند هر روز برای این خدایان انواع مواد غذایی و میوه و نوشابه و اسنک و حتی پلو و پیتزا می آورند و جلوی خدای مورد علاقه و معتمد خود می گذارند تا خداوند در طول روز گرسنه و تشنه نماند !
این اعتقادات دینی و مذهبی اختصاص به افراد بیسواد و کم سواد و کم شعور ندارد و در میان مومنین احمق های تحصیلکرده هم به وفور دیده می شوند !
احمق کتاب خواند و گمان برد عالم است 
نادان به کشتی آمد و پنداشت ناخداست

این روزها هوا در این منطقه اقیانوس آرام نزدیک به خط استوا بسیار گرم و شرجی است و به همین خاطر مومنین بطری های نوشابه و آب بیشتری جلوی خدایان قرار می دهند تا خدایان گرمازده نشوند و تشنه نمانند !
البته این خرافه پرستی و دینداری یک روی مثبت هم دارد و آنهم ایجاد اشتغال برای کسانی است که هیچ کار مثبتی بلد نیستند و به جرگه روحانیت در می آیند و از حماقت این افراد یک عمر نان راحت و زحمت نکشیده می خورند !
بر اساس یک تحقیق دقیق علمی گردش مالی صنعت روحانی گری جزو چهار صنعت اول پولساز جهانی است و شرکت های بزرگ و کارخانجات و مقاطعه کاران با ساخت معابد و طلا کاری و احداث زیارتگاه ها و مدارس مذهبی و بر گزاری گردهم آیی های دینی و اعزام تورهای گردشگری مذهبی و ساخت بت ها و خدایان جدید و فروشگاه های زنجیره ای فروش لوازم زیارتی و ده ها و صدها نوع اقلام مربوط به سحر و جادو و خرافات و مذهبی گری و البسه خاص روحانیون و غیره و ذالک سالیانه از برکت خریت مومنان صدها میلیارد دلار درآمد معاف از مالیات دارند !
امسال به خاطر افزایش گرما کارخانجات نوشابه سازی چند نوع نوشابه جدید مخصوص خدایان و بیشتر به رنگهای قرمز و زرد و سبز بیرون داده اند که مخصوص معابد است و مومنان خود مجاز به نوشیدن آنها نیستند !
فقیه شهر چنین گفت به گوش حمارش 
که هر که خر شود ، می شوند سوارش
دیروز یک گشتی جلوی اماکن استقرار بعضی از خدایان زدم و چند تا عکس از مواد غذایی خدایان برایتان گرفتم که ضمیمه مطلب تقدیم می کنم !
باید عرض کنم تا ابله در جهان است خدایان در نمی مانند !!



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر