دوشنبه

آمریکا ، آمریکا حمایتت می کنیم !

دکتر اسکندر دلدم

با پیروزی خارق العاده تیم مذاکره کننده هسته ای جمهوری اسلامی بر آمریکا و متحدان اروپایی و قدرت های جهانی و تحمیل خواسته های جمهوری اسلامی به شش کشور قدرتمند جهان پیش بینی می شود پس از امضای توبه نامه آمریکا و عذرخواهی متحدانش از جمهوری اسلامی روابط سیاسی و اقتصادی و جنسی (مبادله جنس و کالا) میان جمهوری اسلامی و شش کشور صاحب دنیا عادی و حتی برادرانه شود و منبعد نه تنها مشت و لگد زدن به دهان آمریکا فراموش گردد بلکه حتی برای تبرک دهان آمریکا را هم ماچ کنند!
بنا بر این دیگر نمی توان هم با کشور دوست و برادر آمریکای جنایتکار سابق رابطه نزدیک و دوستانه داشت و هم در نماز جمعه به آن فحش رکیک داد و توی دهان و دندان و فک و چانه اش مشت و لگد زد!
حالیه شیطان بزرگ در اثر سیاست های ظریف وزارت خارجه تبدیل به شیطان کوچک شده و عنقریب به شیطون بلا و شیطون دوست داشتنی مبدل و کم کم با فراموش شدن شیطونی هایی که در گذشته کرده مثل انجام کودتای بیست و هشتم مرداد سال سی و دو و یا تحریک برادران عراقی به تحمیل جنگ ویرانگر هشت ساله علیه ایران و یا سرنگون کردن هواپیمای مسافری ایران و هزاران شیطونی دیگر . . . تبدیل به کشور دوست و برادر آمریکا خواهد شد و چه بسا در آینده مجبور شویم برای محافظت از آمریکا در برابر داعش و کشورهایی که قصد تجزیه آمریکا را دارند به این کشور مظلوم نیرو بفرستیم و مشاوره نظامی بدهیم تا درست مثل عراق و سوریه و حزب الله و یمن ، از آمریکای مظلوم هم در برابر رژیم صهیونیستی محافظت کنیم!
این مطلب شوخی نیست و ما سابقه اش را داریم. در طول هشت سال جنگ تحمیلی که عراق سراسر ایران را موشکباران و بمباران می کرد و حتی دامنه ویرانگری اش به مرزهای خراسان و مشهد هم رسیده بود عراقی ها متجاوز و بعثی و عفلقی خوانده می شدند، اما یکباره تبدیل شدند به برادران عراقی (!) و معلوم شد که در طول این هشت سال صدام حسین به تنهایی با ایران می جنگیده است!
بنابراین جمهوری اسلامی نه فقط از دریافت هزاران میلیارد دلار خساراتی که برادران عزیز عراقی به ایران وارد کرده بودند گذشت کرد بلکه حتی اقدام به بازسازی و نوسازی شهرهای نجف و کربلا و سامرا و غیره و ذالک کرده و اماکن مقدسه را هم طلا کاری و حتی شبکه آب آشامیدنی و خدمات رفاهی و اجنماعی به برادران عراقی عزیز که در طول هشت سال جنگ تحمیلی اشتباهی و به خاطر گم کردن راه وارد خاک ایران شده و چندین استان کشور را تصرف کرده بودند ارایه کرد!
پس تعجبی ندارد که شیطان بزرگ تا چند هفته یا چند ماه دیگر تبدیل به دوست بزرگ (!) شود و نام این کشور محروم هم در فهرست دریافت کنندگان کمک های کمیته امداد قرار بگیرد و جمهوری اسلامی اقدام به بازسازی مثلا مناطق آسیب دیده آمریکا بر اثر وقوع سیل و طوفان کند!
در چنین شرایطی تصدیق می کنید که دیگر نمی توان به کشور دوست و برادر آمریکا فحش ناموسی داد و با مشت توی دهانش زد و پرچمش را آتش زد و آرزوی مرگش را داشت (!) و از طرف دیگر کار مملکت هم بدون شعار لنگ می ماند و آن دسته از امت همیشه در صحنه و روی سن هم که سی و هفت سال است شعار دادن جزو خونشان شده و بقول پاولوف شرطی و انعکاسی شده اند احتیاج به شعارهای دهان پرکن و دشمن شکن دارند و باید یکجوری تغذیه شوند تا از حیث شعار کم نیاورند و خدای ناکرده به دادن شعارهای اساسی مبتلا نشوند!
بنا بر این پیشنهاد می شود برادران تا فرصت باقی است به فکر پیدا کردن یک دشمن جدید برای رژیم باشند تا امت همیشه در صحنه برای ساعات تفریح و اوقات فراغت و در مواقع دویدن پشت اتومبیل رییس و روسا و مدیران مملکت شعار لازم برای ول کردن از دهانشان داشته باشند و نشود که بشود ما از حیث شعار هم به خارج وابسته شده و از چین شعار وارد کنیم!
مقدمتا ما با همین چند گرم مغزمان چند تا دشمن فرض کرده ایم تا منبعد امت شعارپناه علیه آنها بتوپند و توی دهان آنها بزنند و یک دستکاری مختصری هم در شعارهای سابق کرده ایم تا هم اسم آمریکا در میان باشد و هم در عین حال برادران عزیز آمریکایی از ما نرنجند !
عزیزان به سبک و سیاق ما یک مقدار شعار فکر کنند و به اشتراک بگذارند که موجب ثواب خواهد بود ، اجرتان با برادر حسین آقا اوباما!
آمریکا ، آمریکا خوش به اقبال تو 
قسمت پایین ما میرقصه با ساز تو !
وای اگر اوباما مهر ویزایم دهد
دیسکوتک منهتن نتونه جوابم دهد!
عشق منی اوباما ، جان منی اوباما 
شب با منی اوباما ، روز با منی اوباما
آمریکا می رزمد ، بورکینافاسو می لرزد !
بروندی ، بروندی مرگ به نیرنگ تو !

گل برای سه خوشگلای با حال
کلینتونو و جان کری و اوباما !

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر