جمعه

دست انتقام داعش !


در شرایط بسیار نامساعدی که محصول تغییر رژیم در ایران بود و در وضع اسفناکی که آیت الله خلخالی با اعدام پی در پی افسران و فرماندهان عالی رتبه برای ارتش ایران ایجاد کرده و علاوه بر به جوخه اعدام سپردن افسران و خلبانان کار کشته و مبرز و وطن خواهی چون سپهبد خلبان نادر جهانبانی و سپهبد خلبان امیر حسین ربیعی و دهها و صدها نظامی دیگر، جمعی از خلبانان و افسران را هم از ارتش جدا و در زندان نگهداری می کرد تا نوبت اعدامشان فرا رسد (!) و نابسامانی همه امور کشور و از جمله ارتش را فرا گرفته بود، عراق با تحریک ایالات متحده آمریکا و حمایت وسیع مالی و همه جانبه کشورهای عرب منطقه، بویژه عربستان و کویت و قطر و امارات به ایران حمله ور شد و طی هشت سال تحمیل جنگ به ایرانیان صدها هزار ایرانی را شهید و معلول کرد و با نابودی شهرها و زیربناهای ایران بیش از هزار میلیارد دلار خسارت به ایران وارد آورد!
با بررسی چگونگی این رویداد تاریخی به نکات جالبی بر می خوریم که در آینده باید برای روشن کردن زوایای تاریک این جنگ تحمیلی مورد مو شکافی و غور و بررسی قرار گیرند، فی المثل مشاهده می شود پس از روی کار آمدن دولت موقت بازرگان (اوپوزیسیون آمریکایی) این دولت فورا بسیاری از قرار دادهای خرید تسلیحات نظامی از غرب را یکجانبه و با تحمل پرداخت خسارات لغو می کند و پروتکل های همکاری های نظامی با متحدان ایران را یکجانبه ملغی می کند، و هم زمان به بهانه تصفیه ارتش افسران و متخصصان و خلبانان زبده را پاکسازی و یا حتی اعدام می کنند و عالمانه و عامدانه بنیه دفاعی کشور را به شدت تضعیف می کنند!
گویا به عراق گفته بودند منتظر اعلام زمان مناسب حمله بماند ( ! ) و هنگامی که زمانش فرا رسید عراق با همکاری گسترده اطلاعاتی آمریکا و حمایت نظامی ناتو از زمین و هوا به ایران هجوم آورد و در مدت چند روز استانهایی در جنوب و غرب ایران را متصرف شد و صدام حسین با یاد آوری حمله اعراب وحشی به امپراطوری ایران در چهارده قرن پیش خود را سردار قادسیه نامید!
در این جنگ فرانسه پیشرفته ترین هواپیماهای جنگنده میراژ، و آلمان سلاح های شیمیایی و آمریکا با استفاده از هواپیماهای جاسوسی آواکس اطلاعات مربوط به تحرکات نظامی ایران را در اختیار عراق قرار دادند و هزینه سنگین جنگ عراق علیه ایران را هم سعودی ها و کویتی ها و دیسنی لند های حاشیه جنوب خلیج فارس تامین کردند!
این طولانی ترین جنگ کلاسیک قرن بیستم منافع قدرت های بزرگ و کنسرن های تسلیحاتی را تامین کرد و نتیجه آن برای ایران ویرانی و از دست رفتن جان عزیز ترین فرزندان این مرز و بوم بود که هنوز پس از دو دهه شاهد کشف پیکر شهدا و آوردن آنها به وطن هستیم . . .
آخرین مورد تکان دهنده خبر کشف پیکر صد و هفتاد و پنج شهید عملیات کربلای چهار است که معلوم شد عراقی های جنایتکار که قبلا عفلقی و بعثی و متجاوز و خونخوار نامیده می شدند و حالیه به برادران عزیز عراقی تبدیل شده اند این افراد را با دستان بسته زنده بگور کرده بودند!
این یک نمونه از جنایات وحشیانه عراقی ها علیه اسرای مظلوم و بی پناه ایرانی است که نظیر آن در هیچ جنگی دیده نشده است و حتی در جنگ جهانی دوم نازی هاکه شهره به قساوت بودند حقوق اسرا را مطابق معاهده ژنو رعایت می کردند!
عراقی های جنایتکار وحشی و قسی القلب که بویی از انسانیت و مروت و مردانگی نبرده انددر سوسنگرد صدها زن و دختر مظلوم را ربودند و مورد هتک حرمت قرار دادند و زنده بگور کردند و اسرا را با دست های بسته در نهر یاسر ، نهر جاسم ، نهر یوسف و . . . پرتاب می کردند و یا می سوزاندند.
کسانی که در جبهه های جنگ حضور داشته اند به یاد دارند که عراقی های وحشی در روز اشغال خرمشهر با تانک در خیابان ها جولان می دادند و هر کس و هر چیز را که در مسیرشان بود زیر می گرفتند و له می کردند!
سرتیپ شمخانی در سوم آبان ماه هزار و سیصد و پنجاه و نه طی نامه ای به مدیران ارشد جمهوری اسلامی مقیم تهران می نویسد : " مسئولان ، مسلمانان به داد ما برسید!
... دشمن هرگز نتوانسته اسیر ما را تحمل کند، اسرای پاسدار یا از پشت تیرباران شده اند یا زیر تانک له و لورده شده اند . . !
عمق جنایات وحشیانه ضد بشری و غیر انسانی عراقی ها در هشت سال جنگ تحمیلی علیه ایران بسیار فراتر از آنچه است که تا کنون افشا شده و از پرده بیرون افتاده است.
این روز ها که عراقی های بعثی و سنی های تندرو در مجموعه داعش سرگرم کشتار سایر عراقی ها و گردن زدن اسرا و مصادره زنان و دختران عراقی و فروش آنها و سایر جنایات جنگی هستند، با شنیدن اخبار هولناک جنایات داعش، ایرانیان بی اختیار به یاد ترکتازی و جنایات عراقی ها علیه ایرانیان در جریان جنگ تحمیلی می افتند و اگرچه هیچ انسانی از شنیدن اخبار این جنایات وحشیانه خوشحال نمی شود، اما ناخودآگاه می اندیشد که همانا برادران عراقی (!) این روزها سرگرم پس دادن انتقام جنایات وحشیانه ای هستند که علیه مردم ایران انجام دادند!
من شخصا ضد عرب نیستم و خدای ناکرده عقاید نژادپرستانه و شوینیستی ندارم و حتی بسیار عرب هایی از نوع نانسی عجرم، الیسا، حیفا وهبی، نجوا کرم و امثالهم را از صمیم قلب دوست دارم (!) اما جنایات برادران عراقی را مانند سایر هموطنانم نه می بخشم و نه فراموش می کنم!
تاریخ ایران مشحون از جنایات اعراب بادیه نشین وحشی علیه ایران است و این همسایگان وحشی بدوی هر وقت توانسته اند به ایران حمله ور شده و تاریخ و تمدن درخشان ایران را نابود کرده اند. 
این وحشی ها حتی به خودشان هم رحم نمی کنند. ببینید این روزها چطور عربستانی های لواط پیشه با پیشرفته ترین سلاح های امحا جمعی و ممنوعه مردم فقیر و مستضعف و بی دفاع یمن را که همسایه و هم نژاد و هم زبان و هم خون و هم دینشان هستند قتل عام می کنند!!
در همین جنگ داخلی سوریه، فلسطینی های نمک نشناس مقیم اردوگاه یرموک دمشق ( که نیم قرن توسط سوریه پذیرایی و تغذیه شدند و سوریه تنها دولت عربی بود که به پناهندگان فلسطینی کارت ملی و گذرنامه داده و در عین قبول تابعیت فلسطینی، به آنها تابعیت مضاعف سوری داده بود ) با دشمنان سوریه هم پیمان شدند و علیه دولت مرکزی سوریه وارد جنگ شدند!
خلاصه اینکه کشف پیکر صد و هفتاد و پنج شهید مظلوم که در هنگام اسارت با دست های بسته زنده بگور شده بودند داغ همه ایرانیان را زنده کرد . . .
سازمان ملل متحد عراق را آغازگر جنگ و مقصر اعلام کرده است.
عراق در طول جنگ هشت ساله علاوه بر کشتار صدها هزار ایرانی و انجام جنایات جنگی و نابودی زیربناهای اقتصادی ایران بیش از یک هزار میلیارد دلار خسارت به این مملکت وارد کرده است.
آیا کویت قدرتمندتر از ایران است که خسارات حمله عراق به خاک خود را دریافت کرده است و ما ضمن فراموش کردن جنایات عراقی ها آنها را برادر خطاب کرده و به دفاع از آنها در برابر داعش پرداخته و بازسازی شهرها و زیر بناهایشان را عهده دار شده ایم؟!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر