جمعه

هجوم جهانیان به مملکت گل و بلبل !



حاجیه خانم شهیندخت مول عا وردی معاون حاج حسن آقا روحانی رییس جمهور تدبیری و دارنده گواهینامه امید ایزو 2000 ( معاون در امور بانوان و خانواده ) ضمن سخنانی تاریخی و دشمن شکن، آمار داده و از جمله فرموده است: "جمهوری اسلامی دومین کشور پناهنده پذیر جهان است ! " 
البته ایشان توضیح بیشتری نداده است که چطور جمهوری اسلامی علیرغم تحریم های اقتصادی به این موفقیت دست یافته و توانسته است با دور زدن تحریم ها حتی بیش از نیاز پناهنده از خارج وارد کند!

گفته می شود در حال حاضر آنقدر پناهنده از خارج وارد شده است که در برابر هر ایرانی سه چهارتا گر و گور خارجی اعم از گدایان پاکستانی و بنگالی و عمله جات کشورهای همسایه و کلاهبرداران و بدل اندازان آفریقایی وجود دارد! و همین موفقیت نشان می دهد تحریم های غرب بی تاثیر بوده است!
شاید عده ای از عوامل داخلی استکبار جهانی از این سخنان حاجیه شهین خانم بخواهند برای زیر سوال و زیر آکولاد بردن مسولین محترم کشور سوء استفاده کرده و بگویند منظور حاج خانم از پناهنده های مقیم جمهوری اسلامی همین چند میلیون فعله جات افغانی و یا بعثیون و عفلقی های سابق و برادران عراقی کنونی است که در ایران جا خوش کرده و ضماد انداخته و دیگر رفتنی هم نیستند؛ و اگر وضع اینجور پیش برود کم کم تعدادشان از خود ایرانی های اصیل و اصلی هم بیشتر خواهد شد!!
چه بسا عده ای هم افزایش بی رویه تعداد پناهندگان در جمهوری اسلامی را به بی در و پیکر بودن مملکت نسبت داده و بگویند چون نظارت درست و درمونی بر مرزها وجود ندارد، همانطور که تریلی تریلی دلار و تریلی تریلی کالای قاچاق و تانکر تانکر سوخت از مملکت خارج و از آنطرف میلیارد میلیارد انواع مواد مخدر و سایر اجناس و کالای قاچاق (بقول تحفه آرادان توسط برادران قاچاقچی) وارد می شود، میلیون میلیون افغانی و پاکستانی و بنگالی و سریلانکایی و نپالی و صحرایی و بدوی و جنگلی و اتباع سایر بلاد دوست و برادر و خواهر که به انواع و اقسام بیماری های پوستی و میکروبی و جرب و کچلی و تراخم و مالاریا و بواسیر و غیره و ذالک مبتلا هستند هم برای گدایی و اسپند دود کنی سرچهار راههای شهرها به جمهوری اسلامی سرازیر می گردند!
البته این یک روی قضیه است، ولی باید گفت علاوه بر افاغنه عزیز که ایران ییلاق و کشور دوم آنها شده است و علاوه بر صدامیون کافر بعثی و عفلقی سابق و برادران فعلی عراقی که برای زیارت و سیاحت به مشهد مقدس می آیند سایر مردم جهان هم که از میزان رفاه مادی و معنوی موجود در جمهوری اسلامی آگاه شده اند در حال خفه شدن از عشق پناهندگی به ایران هستند و آرزویی جز پناهنده شدن به جمهوری اسلامی ندارند!
شنیده می شود اکثر آمریکایی ها و اروپایی ها و اتباع کشورهایی مانند لوکزامبورگ و سوییس و دانمارک و بلژیک و نروژ و سایر ممالکی که در آنجا بهداشت و درمان وجود ندارد و بیکاری و گرانی و فساد اداری و اعتیاد و فحشا و سانسور بیداد می کند و آمار اعدام بالا است و مطبوعات آزاد وجود ندارد و دیکتاتوری حاکم است شال و کلاه کرده و منتظرند با به نتیجه رسیدن مذاکرات هسته ای، جمهوری اسلامی شرایط سخت ویزا برای اتباع آمریکا و اروپا را آسان کرده و در کنار پذیرش چهار پنج میلیون افغانی تعدادی پناهنده هم از اتباع آمریکا و اروپا پذیرش نماید!
ناظران سیاسی علت هجوم پناهندگان به جمهوری اسلامی را بالا بودن اعجاب آور سطح رفاه اجتماعی، سطح بالای بهداشت و درمان، آسان بودن دریافت مدارک تحصیلی عالیه، ارزانی قیمت ارزاق و کالاهای مورد نیاز مردم، ارزانی قیمت مسکن در حد تقریبا صفر و وفور وسایل تفریح و خوشی و خوش گذرانی ( اینترتینمنت ) و . . . می دانند!
بسیاری از علاقمندان به پناهندگی در جمهوری اسلامی در بیان علت عشق و علاقه خود به فرار به ایران گفته اند در آمریکا و یا کشورهای اروپایی برای دریافت مدارک تحصیلی عالیه نظیر دکترا و پروفسوری باید عمری گذراند و در تحصیل علم موی سر را مثل دندانها سفید کرد، اما در جمهوری اسلامی بدون داشتن سواد خواندن و نوشتن در سه سوت می توان دکترا گرفت و با این دکترای فتوشاپی به پست و مسند عالیه رسید و اختلاس های شیرین انجام داد و بار خودرا بست!
یا اینکه در آمریکای استکباری و اروپای ضد حقوق بشر احترام ویژه ای برای مدیران مملکت قایل نیستند و اگر یکی از آنها یا پسرش ( آقازاده ) سهم خود را از درآمد مملکت بردارد محاکمه و زندانی می شود و آبرویش می رود، در حالی که در ایران موضوع راکش نمی دهند و بجای درب و داغان کردن مجرم روزنامه هایی که مطلب را کش داده اند تعطیل می کنند!
در کشورهای عقب مانده اروپایی و آمریکای جنایتکار برای کسب درآمد و نان خوردن باید کار کرد و زحمت کشید، در حالی که در فرهنگ غنی ایران کار کردن را مخصوص خر می دانند و افراد بجای کار کردن دم یکی دو نفر آدم ( آدم که چه عرض کنم ! ) را می بینند و چهار پنج تانکر نفت و سوخت می گیرند و می شوند میلیاردر نفتی جوان!
در اروپا و آمریکا بانکها برای دادن صنار سه شاهی وام هست و نیست متقاضی را گرو بر می دارند که نکند وام گیرنده پول بانک را بر نگرداند ، اما در جمهوری اسلامی بعضی افراد میلیارد میلیارد وام بدون وثیقه دریافت و همراه وام دریافتی از کشور خارج می شوند!
در کشورهای عقب افتاده اروپایی نظیر نروژ و فنلاند و دانمارک به دلیل پایین بودن میزان جرایم پلیس ها بیکار هستند ولی در بعضی کشورهای پناهنده پذیر رییس پلیس را به جرم سو استفاده مالی از بیت المال دستگیر می کنند!
( حواسمان نبود این مطلب را که به بحثمان ربطی نداشت اینجا نیاوریم ! )
در آمریکای جنایتکار و اروپای عقب مانده برای رسیدن به مراتب عالیه باید از پایین شروع کرد و عمری تجربه آموخت تا آدم را در مسولیت حساسی قرار دهند و سرنوشت مردم را به دستش بسپارند ، اما در بعضی کشورهایی که ما نمی خواهیم اسمش را بیاوریم آدمی را که شنا بلد نیست غریق نجات قرار می دهند!
خلاصه وجود هزاران نوع از این قبیل مشوق ها باعث شده بیشتر مردم اروپا و آمریکا به فکر پناهنده شدن به ایران بیفتند!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر