سه‌شنبه

رئیس مجمع تش خیس مصلحت زندان !



مهدی هاشمی بهرمانی ( نوقی ) معروف به مهدی هاشمی ( استات اویلی ) فرزند رئیس مجمع تش خیس مصلحت نزاع برای تحمل حبس وارد زندان معروف اوین شد !

با زندانی شدن چند تن از معاونان پاک دست دولت حاج احمدی و مقامات دولتی و اخیرا از خانواده انقلاب ( ! ) بزودی اوین به یکی از مناطق گردشگری و جلب توریست تبدیل می شود که جهانگردان می توانند موجوداتی را تماشا کنند که با پنجاه - شصت کیلو وزن توانسته اند پنجاه - شصت تن پول را به صورت دلار و یا ریال جابجا کنند !
یکی از این هنرمندان جدید الورود به اوین پسر حاج آقا آیت الله هاشمی بهرمانی معروف به رفسنجانی است که به ده سال حبس محکوم شده است!
حالا چرا هنرمند؟
برای اینکه ایشان بدون تسلط به زبان انگلیسی توانسته اند پایان نامه دوران سه ساله تحصیلی در آکسفورد را بنویسند و مشت محکمی به دهان استعمار انگلستان بزنند !
( متاسفانه در جمهوری اسلامی قدر این استعدادهای درخشان نظیر بابک زنجانی و محمدرضا رحیمی و بقائی و سایر دولتمردان پاک دست را نمی دانند و هر چند وقت یکبار یکی را به جرم پاک سازی خزانه دولت به زندان می اندازند ! ) 
اما داستان شیرین رشوه خواری مهدی خان : 
سال هشتاد و پنج بود که خبرگزاری های بین المللی از یک فساد بزرگ در یکی از شرکت های مهم نفتی دنیا در نروژ پرده برداشتند. ماجرا، پرداخت رشوه پانزده میلیون دلاری توسط شرکت استات اویل به یکی از مقام های وزارت نفت ایران برای فعالیت در پارس جنوبی بود.
در واقع یکی از مهم ترین اتهامات مهدی هاشمی علاوه بر دخالت در ماجراهای خونین و براندازانه انتخابات هشتاد و هشت، به پرونده ای بر می گردد که در سال دوهزار و دو باز می شود. 
سه شنبه چهارده بهمن نود و سه حاج آقا توکلی نماینده اصولگرا و صریح تهران در مجلس در نطق میان دستور خود در صحن علنی به گوشه ای از اتهامات اقتصادی مهدی بهرمانی ( معروف به هاشمی رفسنجانی ) در ماجرای پرونده استات اویل اشاره کرد و گفت که در ژوئن دو هزار و دو مطابق خرداد هشتاد و یک و ژانویه دو هزار و سه شرکت ملی نفت نروژ دو نوبت به یک کارمند رسمی دولت که فرزند رئیس جمهور سابق ایران ( هاشمی رفسنجانی ) و مدیر عامل سازمان بهینه سازی مصرف سوخت بوده است مبلغ پنج میلیون و دویست هزار دلار پرداخت می کند تا وی به استات اویل برای انعقاد قراردادی در پارس جنوبی کمک کند و مشارکت بعدی در صنعت اقتصادی نفت را برای آن شرکت تضمین کند !!
مطابق قانون آقا مهدی در صورتی که در زندان پسر خوبی باشد می تواند به مرخصی برود و پس از آنکه یک سوم مجازات را تحمل کرد آزاد شود !
البته امکان عفو خوردن به مناسبت های مختلف هم وجود دارد . . .
اگر مبالغ هاپولی شده را بخش بر مدت حبس کنیم آقا مهدی بابت هر سال حبس و اقامت در اوین حدود هفت میلیارد تومان گیرش آمده است !
خیلی ها هستند که حاضرند ماهی یک میلیون تومان بگیرند و در اوین حبس شده و مفت بخورند و بخوابند !
خود نگهبانان و زندانبانان و مسئولین اوین که بیشتر از زندانی ها در اوین هستند و تا زمان بازنشستگی حداقل سی سال در اوین می مانند مگر ماهی چقدر حقوق می گیرند و درآمد دارند ؟!
تازه همانطور که می دانید در حال حاضر عده ای از مقامات دولتی و اقتصادی در اوین تشریف دارند و آقا مهدی برای سرگرمی می تواند یک مجمع تش خیس نزاع در زندان اوین تشکیل بدهد و حال ریاستش را ببرد !!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر