شنبه

کتک خوردن به از مورد تجاوز قرار گرفتن !

خبر می رسد ماموران ترکیه ای و مسئولین شرکت هواپیمائی پگاسوس در فرودگاه استانبول مسافران ایرانی را مورد خشونت و ضرب و جرح قرار داده و به گوش یک خانم ایرانی سیلی زده اند !
سالی دو - سه میلیون ایرانی به استانبول و بیشتر به شهرهای ساحلی ترکیه نظیر آناتالیا می روند تا از نزدیک با مظاهر کفر و الحاد و فساد و تباهی آشنا شده و از مضرات فساد اخلاقی و مشروبات الکلی درس عبرت بگیرند و با شرکت در کنسرت های خوانندگان ایرانی مقیم لوس آنجلس که به قصد صله رحم و دیدار با هموطنان ایرانی به ترکیه آمده اند، دیداری تازه کنند !
بیش از نیمی از این ایرانیان مومن و متقی و پرهیزکار ضمن آشنایی با مفاسد غربی ( ! ) به تجارت چمدانی هم اشتغال دارند و با خرید کالاهای ترکیه ای، و بیشتر کفش و پوشاک، سالانه میلیاردها دلار به صنایع ترکیه و اقتصاد این کشور کمک کرده و در عین حال سبب تعطیلی صنایع مشابه در کشور می شوند !
جان کلام اینکه دلارهای نفتی ایران اقتصاد ترکیه را می چرخاند و بودجه نظامی این کشور متجاوز برای قتل عام کردها ( اصلی ترین و اصیل ترین قوم ایرانی ) و پنجه انداختن بر منافع حیاتی ایران در منطقه را تامین می کند !!
متاسفانه مسئولین جمهوری اسلامی که توی دهن آمریکا و انگلیس می زنند در برابر نوکران منطقه ای آنها خاضع و خاشع هستند و با دادن نفت و گاز ارزان قیمت به ترکیه و گشودن درهای ایران به روی کالاهای ساخت ترکیه با نرخ های ترجیهی و اعزام سالی دو - سه میلیون توریست ایرانی به این کشور موجب شکوفایی اقتصاد این کشور و افزایش توان اقتصادی ترکیه شده، و در واقع دشمن منطقه ای ایران را تقویت می کنند !
همچنین در برابر اهانت و کتک زدن ایرانیان و حتی لواط کردن با حجاج بیت الله الحرام عکس العمل مناسبی نشان نمی دهند و همین امر موجب گستاخی اجانب در برابر مسافران ایرانی در مبادی ورودی کشورهای بیگانه می شود!
باز هم جای شکرش باقی است که ماموران ترکیه ای مسافران ایرانی را مورد ضرب و شتم قرار داده اند و به آنها تجاوز نکرده اند، و خوب است وزارت امور خارجه از این بابت از دولت ترکیه تشکر کرده و تخفیف جدیدی در قیمت نفت صادراتی ایران برای آنها قائل شود !
حالا که بحث پذیرایی از مسافران ایرانی در فرودگاه های خارج پیش آمد خلاف ادب است یادی از ماجرای تجاوز به حجاج هموطن نکنیم !
موضوع تجاوز شرطه های عربستان به حجاج محترم ایرانی به فراموشی سپرده شده و نه تنها خبری از مجازات آنها نیست بلکه این احتمال هم وجود دارد به آنها مدال درجه اول لیاقت و شجاعت داده شود ! ( همانطور که به فرمانده ناو آمریکایی به خاطر تجاوز به حریم هوایی ایران و ساقط کردن هواپیمای مسافربری غیر نظامی ایران ایر - پرواز ششصد و پنجاه و پنج داده شد !

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر