جمعه

هتل اوین با سوئیت های لاکچری !

فاطمه بهرمانی معروف به هاشمی رفسنجانی (آبجی مهدی هاشمی) در مصاحبه با روزی نامه شرق گوشه هائی از ایام اقامت آقاداداش در اوین را شرح داده و از جمله فاش ساخته که آقا مهدی شب اول ورود به اوین را در سوئیت حاج ممد رضا رحیمی (معاون اول دست پاک احمدی نژاد) گذرانده است ! 
با خواندن این مطلب انسان مشکوک می شود نکند حاج مهدی در راه رفتن به زندان اوین آدرس را اشتباه رفته و به جای زندان اوین سر از هتل پنج ستاره اوین (هایت سابق) که در همان نزدیکی است در آورده است، که از قضا حاج ممد رحیمی هم در آنجا لاکچری سوئیت داشته و دیداری بین دو جناح روی داده است !!
در غیر اینصورت باید نتیجه گرفت که در زندان اوین علاوه بر آن بندهایی که شهرت جهانی دارند و مخصوص زندانیان و مجرمان خطرناک فرهنگی و مطبوعاتی و هنری مرتبط با بیگانگان (!) است، سوئیت های مجهز و مدرن و لوکس (بقول ما خارجی ها لاکچری !) هم جهت مجرمین اختلاسی و اقتصادی و ربایندگان بیت المال وجود دارد تا عزیزان پورسانت بگیر و مختلسین رقم بالا سختی و مرارت ایام حبس را بتوانند تحمل کنند !
ساخت سوئیت در زندان نشان دهنده آینده نگری مسئولان و مدیران محترم است و نشان می دهد با توجه به بی در و پیکر بودن اوضاع پیش بینی کثیف شدن دست های پاک دولتی ها و آقازاده ها را از قبل کرده و برای چنین روزهایی چنین سوئیت هایی را تدارک دیده بوده اند ! (عاقل آن است که اندیشه کند پایان را !)
با توجه به پیشرفت هایی که در پیش است (!) یحتمل پای مقامات ارشدتری هم عنقریب به اوین باز شود، و چه خوب است علاوه بر سوئیت های موجود ویلاهای مجهز به استخر و سونا و زمین تنیس و گلف هم برای زندانیان یقه سفید در لیست انتظار ساخته و آماده گردد !
مطلب جالب دیگر در مصاحبه فاطی خانم رفسنجانی داشتن ارتباط تلفنی حاج مهدی با اهل بیت و خانواده محترم و بزرگ هاشمی از زندان بود که مشت محکمی به باسن احمد شهید نماینده و ناظر ویژه سازمان ملل در موضوع حقوق بشر است که مرتب از در دسترس نبودن امکانات رفاهی برای محبوسین در زندان های ایران نق و نوق میزند!
تماس تلفنی از داخل سوئیت و استفاده از اینترنت در سوئیت (زندان) های ایران نشان می دهد استاندارد زندگی در زندان های ایران از استانداردهای زندگی در بسیاری کشورهای اروپائی بالاتر است و اگر مشکل ویزا و اقامت نبود بسیاری از مردم سوئد و دانمارک تقاضای زندانی شدن در ایران را می دادند !!
در پایان حاجیه فاطمه (آباجی حاج مهدی هاشمی) گفته است در شب اول ورود مهدی به سوئیت حاج ممد رحیمی (معاون اول دست پاک احمدی نژاد) معاون زندانی احمدی نژاد دو تا درخواست از مهدی داشته و مطرح کرده که یکی رو نمیگویم، و دومی برای کمک به انجام امور بازنشستگی اش بوده است !
بنده وارد جزئیات این مورد آخر نمی شوم ولی از قرائن برمی آید که آقا مهدی همچنان از نفوذ بالایی برخوردار است، بطوری که ممد رحیمی بجای دست زدن به دامان احمدی نژاد و تقاضای کمک از وی، دست به دامن حاج مهدی شده تا پس از خروج از زندان مشکل بازنشستگی او را حل کند !
با توجه به اینکه ممد رحیمی به سه سال و حاج مهدی به ده سال زندان محکوم شده است، چطور رحیمی به این نتیجه رسیده که مهدی زودتر از او سوئیت را ترک می کند الله اعلم به حقایق الامور !

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر