شنبه

رو کردن دست یکدیگر !

ماجرای پاک تراشی جنگل های گردنه حیران و تقسیم خانوادگی و عادلانه زمین ها بین اعضای فامیل و وابستگان نمایندگان مجلس و تنی چند از افراد با نفوذ تبدیل به آبرو ریزی جدیدی شده و هر طرف دیگری را به زمین خواری و غارت منابع طبیعی و ثروت های ملی متهم می کنند !
نماینده اردبیل در مجلس نماینده آستارا را به توپ بسته، و نماینده آستارا نماینده اردبیل و اقوامش را متهم می کند !
کمال الدین پیر مؤذن، نماینده اردبیل با توزیع برگه هایی میان خبرنگاران پارلمانیفهرستی از زمین خواران را که در آن اسامی فامیل و نزدیکان و فرزند و فک و فامیل نماینده آستارا در مجلس شورای اسلامی وجود دارد منتشر کرد !
به مصداق مثل معروف که می گوید : " زدی ضربتی، ضربتی نوش کن ! " حاج آقا نعیمی رز ( نماینده آستارا ) هم دست نماینده اردبیل را رو کرد و پای مسئولان شهرستان را هم به میان کشید و گفت : این افراد برای آنکه در آینده رد صلاحیت نشوند، سند املاک را به نام همسر و فرزندان و اقوام درجه یک خود زده اند !!
خلاصه یک هفته ای است در گیری این دو نماینده در مجلس ( که در مقاطعی به درگیری لفظی هم کشیده شد ! ) کلیه اخبار و اتفاقات داخلی و جهانی را تحت الشعاع قرار داده، و همه منتظرند تا در نتیجه این درگیری طرفین برای رو کم کنی ( ! ) ناگفته های دیگری هم رو شود !
این آبروریزی ها آنهم از سوی نمایندگان مجلس که عصاره فضائل ملت هستند کار درستی نیست و نمایندگان محترم باید به جای رو کردن دست یکدیگر و سوژه درست کردن برای تلویزیون های ماهواره ای و بلندگوهای استکباری دست در دست یکدیگر داده و برادرانه پای سفره ای که پهن شده است بنشینند و به قدر اشتهای خود لقمه بزنند !
به مال مفت رسیدی هلاک کن خود را / که این معامله کم اتفاق می افتد !!
افشای فساد اقتصادی و مالی و زمین خواری و گردنه خواری و خواری های دیگر نمایندگان مجلس به هیچ وجه پسندیده نیست و نباید به صفحات مطبوعات و جراید کشیده و موجب آبروریزی شود، زیرا در شرایطی که دنیا جمهوری اسلامی را به خاطر فساد دولتی توی بوق کرده است همین مانده که به فساد پارلمانی هم متهم شویم!
نمایندگان مجلس ( عصاره های فضائل ملت ) رفته اند مجلس که ناظر بر اعمال دولتی ها باشند و از منافع مملکت و ملت پاسبانی کنند، وقتی خود نمایندگان هم به زمین خواری و فساد مالی و اقتصادی بپردازند، به قول معروف : " وای اگر از پس امروز بود فردائی ! " 
در ماجرای بازرگان جوان شهرام مجمع الجزایری فاش شد که عده ای از نمایندگان ریز و درشت مجلس از او پول گرفته بودند !
حتی رئیس مجلس وقت گفت خوب کاری کردم گرفتم، به کسی هم ربطی ندارد !
در همین پرونده زنجان بابکی هم اسم مبارک چند نماینده و فرزندانشان نزدیک بود رسانه ای شود که بخیر گذشت !
یعنی نماینده شدن از این خطرات شیرین هم دارد و نمایندگان محترم در معرض ابتلا به مفاسد اقتصادی و مالی و زمین خواری و بیماری های مشابه هستند و این شتری است که دیر یا زود جلوی در خانه هر نماینده و یا هر مقام دولتی خواهدخوابید ( ! ) و خوبیت ندارد که در عالم رفاقت و همکاری افراد دست یکدیگر را رو کنند، و هیچ کس نباید فکر کند از دیگری آتو در دست دارد، چون شرائط طوری است که همه از هم آتو دارن ( ! ) پس بهتر است همه گزینه ها همچنان سربسته و زیر میز باشد و دست ها رو نشود !

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر