دوشنبه

مژده جدید به اهالی روستای بزرگ و بی آب و علف طهران !


خبر می رسد بلدیه قریه فخیمه طهران و اعضای شورای شهر که در همه حال به فکر رفاه اهالی پشت ترافیک مانده و غرق در آلودگی هوای طهران هستند، در یک اقدام بشر دوستانه (!) تصمیم بگرفته اند عبور و مرور از بزرگراهها و تونل های موجود طهران را پولی کنند و علی الحساب پایه دریافت عوارض هربار عبور از بزرگراهها و تونل ها را سیصد چوق (!) در نظر بگرفته اند . . .
البته بزرگراه اسم بی مسمائی است زیرا این به اصطلاح بزرگراهها به خاطر حجم زیاد خودرو (اتومبیل سابق!) بیشتر به پارکینگ متحرک شبیه هستند تا بزرگراه !
در حال حاضر نه تنها بر خلاف قول فبلی داده شده آب و برق و اتوبوس مجانی نشده و بلکه صدها برابر گرانتر شده اند، انواع و اقسام عوارض و مالیات هم از امت همیشه در صحنه اخذ می گردد !
در تازه ترین اقدام برای هرچه بیشتر حال دادن به محکومین به زندگی در طهران ،می خواهند عبور از بزرگراه و خیابان و کوچه و خط عابر پیاده را هم پولی کنند !
پیشنهاد می شود برای سهولت در خدمت رسانی به امت همیشه در صحنه و عوارض پرداز، تمام این مالیات ها و انواع و اقسام عوارض را یک کاسه کرده و در جلوی در خانه هر یک از طهرانی ها چند مامور قوی هیکل (از نوع همان مامورین شهرداری که یکی دو دستفروش را تا بحال روانه دیار باقی کرده اند!) بگمارند تا هر روز صبح به محض آنکه کسی خواست از در خانه خارج شود به عنوان عوارض خروج از منزل همه موجودی جیبش را خالی کنند ! (اگر کم و کسری هم وجود داشت لباسهایش، حتی لباس زیرش را از تنش در بیاورند !!)

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر