جمعه

گردنه زنی !

به میمنت و مبارکی از یک روش جدید هپلی هپو در جمهوری اسلامی رونمایی شد !

شاید بسیاری از ساندیس خورهای عزیز تا بحال فکر می کردند امتیازات قدرت سیاسی و مدیریتی فقط منحصر به رانت خواری و اختلاس و غارت بیت المال می باشد (!) اما اظهارات یک مقام بلند پایه قضائی جمهوری اسلامی نشان داد که عده ای از وزرا و مسئولین بلند پایه دولتی به اتفاق جمعی از عصاره ها ی فضائل ملت (وکلای رژیم در مجلس) زمین های گردنه حیران (مسیر آستارا به اردبیل) را که منطقه ای جنگلی، مرتفع و بسیار خوش آب و هوا و خوش منظره است (سوئیس ایران) اشغال کرده و برای خود در منطقه حفاظت شده و اراضی ملی و تحت نظارت سازمان جنگل ها ومحیط زیست ویلاهای چند میلیاردی ساخته اند !
یعنی آقایان مسئولین و وکلای مجلس که قسم خورده اند از حقوق مردم و انفال مراقبت و محافظت کنند خودشان با همکاری مسئولین محلی زده و برده و خورده اند ! (از صلح میان موش و گربه / بر باد رود دکان بقال !)
خلاف ادب است هرچه می خواهم بقیه مطلب را محترمانه ادامه بدهم یک مشت فحش های ناموسی و چارواداری به ذهنم می آیند و جلوی چشمانم را می گیرند !
جالب این است که این افراد مرتب رژیم صهیونیستی را به زمین خواری و غصب زمین های فلسطینی ها متهم و از آن انتقاد می کنند، در حالیکه اگر اسرائیلی ها زمین خواری می کنند، می روند زمین کشور دیگری را اشغال و غصب کرده و به زمین های خود منضم می نمایند، در حالیکه این ازگل ها (!) زمین های ملی و جنگل ها و مراتع حفاظت شده و انفال را که متعلق به موکلین خودشان است چپاول کرده اند ! (در واقع جرمشان از صهیونیست ها سنگین تر است !) 
آقای وزیر و آقای وکیل بجای حراست از ثروت تجدید ناپذیر ملی (جنگل های هیرکانی و منحصر به فرد گردنه حیران) این جنگل ها را پاک تراشی کرده و برای خود ویلای چند میلیاردی ساخته اند !
در گذشته وقتی می خواستند اوج دزدی و حرام لقمه بودن کسی را مثال بزنند می گفتند طرف دزد سر گردنه است !
مدت ها بود این ضرب المثل و اصطلاح را فراموش کرده بودم و سرم به خواندن اخبار کشف روزانه و گاه ساعت به ساعت اختلاس های چند هزار میلیارد تومانی و چند صد میلیون دلاری و چهار پنج میلیارد یورویی گرم بود و خدا را شکر می کردم اگر مدیران و مسئولین اختلاس می کنند حداقل دزد سر گردنه نداریم، ولی با اظهارات مقام بلند پایه قضائی معلومم شد که دزدهای سرگردنه سابق اکنون خود گردنه را یکجا می خورند !
آری ما می توانیم (!) و جالب اینکه این پیروزی و پیشرفت در اوج تحریم های غرب صورت گرفته و در همان حالی که زنجان بابکی تحریم ها را دور می زده و چهار پنج میلیارد یورو پولهای شرکت نفت را از هضم رابعه می گذرانده و مسئول دیگری کل ثروت سازمان تامین اجتماعی را ساندویچ می کرده و می خورده (!) و دیگری فرودگاه جزیره کیش را یک لقمه چپ می کرده و معاون رئیس جمهور اموال دولت را به حساب هایش در ده کشور خارجی می ریخته و خلاصه همه دست پاک ها دست به دست هم داده و مادر مملکت را عروس می کردند (!) بقیه آقایان هم جنگل های گردنه حیران را پاک تراشی کرده و سرگرم ویلاسازی های چند میلیاردی بوده اند تا تحریم های غرب را خنثی کرده و مشت و جفتک محکمی به باسن آمریکا بزنند !!
بابا صد رحمت به دزدهای سابق سرگردنه که در ساعات خلوت و بدون تردد جلوی مردم را می گرفتند و جیب آنها را خالی می کردند ، این بی . . . کل گردنه را شیاف کردند !!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر