یکشنبه

دو ملیتی ها و سه ملیتی های داخلی !

سال گذشته سر و صدای زیادی در مورد بعضی دولتمردان جمهوری اسلامی به راه افتاد که: ایها المومنون ( ! ) چه نشسته اید که جمعی از مدیران برجسته رژیم در حالی که فریاد مرگ بر انگلیس و مرگ بر آمریکا و مرگ بر غرب و شرق و شمال و جنوب سر می دهند توی هر جیب خود پاسپورت یکی از ممالک کفر و استکبار جهانی را دارند و به اصطلاح دو ملیتی و سه ملیتی و جهان وطن هستند !
همچنین روزی نامه های اصولگرا نظیر کیهان با تاسف خبر از اقامت و تحصیل بیش از سه هزار آقازاده ( فرزندان مدیران و مسئولین عالیرتبه رژیم ) در انگلستان دادند !
حتی بعضی از گویندگان و خطبا و منتقدین حضور اینهمه آقازاده در دیار کفر و استکبار جهانی را برای منافع ملی و امنیت کشور مضر و خطرناک اعلام کرده و این مطلب را پیش کشیدند که یحتمل سرویس های خفیه کشور دوست و برادر انگلستان از طریق گول زدن این آقازاده ها به آقاهای آنها نفوذ کرده ند و به اسرار کشور دست پیدا کند. 
به هر حال موضوع کش پیدا کرد و کار به مجلس شورای اسلامی کشیده شد و بعضی نمایندگان مجلس سئوال کردند : چگونه است در حالی که روابط ایران و انگلستان فریز شده و انگلستان در تهران کنسول و کنسولگری ندارد و به ایرانیان ویزا نمی دهد این آقازاده ها در لندن اقامت و پذیرش دانشگاه گرفته اند و آقاهاشون هم به اتفاق منزل سالی چند بار راحت و بدون دغدغه جهت سرکشی به آقازاده به لندن می روند ؟! 
این جنجال همچنان در حال کش آمدن بود که موضوع فرار حاج آقا خاوری رئیس کل دست پاک بانک ملی که علاوه بر داشتن تابعیت جمهوری اسلامی چندتا تابعیت دیگر هم داشت پیش آمد و خاوری که خاور و مادر پول های بانک را چاپیده بود ( ! ) با پاسپورت کانادائی از کشور گریخت . . . به دنبال حب جیم خوردن خاوری نمایندگان دلسوز مجلس که در همه حال به فکر منافع ملی و صیانت از حقوق امت همیشه در صحنه هستند دست به کار شدند و با ارائه یک طرح دو فوریتی خواستار اخراج مدیران عالیرتبه و مسئولین بلند پایه چند ملیتی از هیئت دولت و مراکز حساس مملکت شدند، و استدلالشان هم این بود که چون دست پاکی به یک رویه در این مملکت تبدیل شده، ممکن است این دو - سه ملیتی ها هم که فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر انگلیس می دهند و فریاد مرگ بر استکبارشان گوش فلک را پر کرده است فردا، پس فردا با حجم زیادی از دارایی های مملکت فلنگ را ببندند و به دامن استکبار پناه ببرند و به ما بخندند !! 
به هر حال بازار نطق های پیش از دستور و طبق دستور در مجلس و انتقادات 
روزی نامه های منتقد دولت بسیار گرم بود و نمایندگان مجلس همچنان قضیه راکش می دادند و خواستار برخورد با دو - سه ملیتی ها و برگردانده شدن سه هزار آقازاده از لندن بودند که ناگهان همه صدا ها خاموش شد و سر و صدای قضیه خوابید و در کمال تعجب این طرح از دستور کار مجلس شورای اسلامی خارج گردید!! 
اما چه شد و چه اتفاقی پیش آمد که نمایندگان محترم مجلس که سفت به موضوع چسبیده بودند یکمرتبه سر قضیه را ول کردند و موضوع را کش ندادند، بقیه را از زبان حاج آقا غلام علی جعفر زاده ایمن آبادی ( نماینده مردم همیشه در صحنه رشت در مجلس ) بشنوید . . . 
نماینده شجاع رشت در خصوص فراموش شدن این طرح می گوید : " . . . من احتمال می دهم حذف این طرح از دستور کار مجلس با اعمال فشار از جانب برخی افراد و مسئولان شاخص بوده است، چرا که خودشان دارای تابعیت مضاعف هستند و نمی توانند چنین طرحی را بررسی کنند . . . 
بی شک در مجلس هم کسانی حضور دارند که دارای تابعیت از دو کشور بطور همزمان هستند و جزو دو تابعیتی ها محسوب می شوند" 
بنابراین ساده است فکر کنیم در برابر طرح دو فوریتی مجلسیان برای رو کردن تابعیت دو گانه مدیران دولتی، دولتی ها هم تهدید به رو کردن دست دو تابعیتی های مجلس کرده باشند و به این ترتیب طرفین در دقیقه نود با نتیجه مساوی از رقابت کنار کشیده اند !! 
یک احتمال دیگر هم وجود دارد و آن اینکه دیده اند اگر بنا را بر اخراج دو تابعیتی ها و سه تابعیتی ها بگذارند مملکت با کمبود و حتی نبود مدیر و مسئول عالیرتبه و والا مقام مواجه می شود و مجبور خواهیم شد علاوه بر واردات مهر و چادر مشکی و تسبیح و جانماز از چین، منبعد مدیر و مسئول هم از چین وارد کنیم، و با توجه به اینکه چین محصولات تقلبی و بی کیفیت به ما صادر می کند کیفیت مدیران وارداتی هم بهتر از همین چند ملیتی های داخلی نخواهد بود !! 
به هر تقدیر طرح بایگانی شده و دو - سه ملیتی ها سرگرم خدمت به امت همیشه در صحنه هستند و هر وقت هم لازم باشد در حالیکه پاسپورت انگلیسی و سایر ممالک استکباری در جیب مبارک دارند فریاد گوشخراش و دشمن شکن مرگ بر انگلیس و مرگ بر استکبار سر می دهند !

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر