دوشنبه

شرایط برتر زندگی در جمهوری اسلامی


بلندگوهای استکباری اعم از چند صد رادیو و چند صد تلویزیون و صدها روزنامه و صدها هفته نامه و شبکه های گسترده و فراگیر مجازی که دسته جمعی از آمریکا و کشورهای اروپائی و بخصوص عربستان پول و دستور می گیرند با تبلیغات مسموم سعی می کنند نشان دهند جمهوری اسلامی با مشکلات اقتصادی خرد کننده ای مواجه است، فی المثل دولت پول ندارد یا جوانان بیکار هستند و امید به آینده ندارند، آمار طلاق بیشتر از ازدواج است، اتوبوس های ساخت جمهوری اسلامی یک در میان آتش می گیرند، هواپیماهای ایران صدو چهل بلند نشده سقوط می کنند، مسکن دولتی مهر افتتاح نشده کلنگی شده است، جاده های ایران بیشتر از دو جنگ جهانی قربانی می گیرند، آب آشامیدنی در بسیاری از نقاط یا اصلا وجود ندارد یا آلوده به نجاست (فاضلاب) است، اعصاب مردم خراب و آمار کتک کاری و مراجعه به پزشکی قانونی بالا است، در فرودگاه جده شرطه ها به حجاج بیت الله الحرام تجاوز می کنند، محیط زیست ویران و نابود شده، دریاچه ها خشک شده اند، جنگل ها نابود شده و رودخانه ها به کانال انتقال فاضلاب تبدیل شده اند، در هوای شهرهای بزرگ همه چیز وجود دارد بجز اکسیژن، دزدی حرام و غیر قانونی و مستوجب مجازات اما اختلاس و رشوه خواری و پورسانت گرفتن جزو امتیازات مدیریتی است، انواع بیماری از ایدز گرفته تا تب کنگو و ابولا و شقاقولوس مردم را مبتلا کرده و و و . . .
اما این بلند گوهای استکباری یک چیز را نادیده گرفته و به عمد آن را مطرح نمی کنند و از کنار آن می گذرند و آن اول : " دگردیسی و جهش ژنتیکی " و دوم : " ورزشکار شدن امت همیشه در صحنه " است !
بطوری که دانشمندان می گویند انسان بدون تنفس اکسیژن و در هوای آلوده به گازهای سمی نمی تواند زنده بماند، یا با خوردن مواد غذائی مسموم و سمی ریق رحمت را سر می کشد و الی غیرالنهایه. . .
اما خوشبختانه امت همیشه در صحنه با جهش ژنتیکی و آسیب ناپذیر شدن، نه تنها در هوای سمی شهرها خفه نمی شود و همچنان مرگ بر آمریکا می گوید بلکه با خوردن روغن صنعتی پالم و روغن موتور بجای روغن سالم و خوردن سبزی و میوه آبیاری شده با فاضلاب بیمارستانی و گوشت ماموت و بوفالوی تاریخ مصرف گذشته وارداتی و نوشیدن آب آلوده به فاضلاب و شیر و لبنیات تقلبی و آب لیموی تهیه شده از اسید سیتریک و برنج سیانوری هندی و سایر سموم کشنده . . .الحمدالله به کوری چشم استکبار جهانی همچنان سر پا است و در سفرهای استانی مثل دوران جاهلیت دنبال موکب رئیس روسا مانند قهرمانان دوو استقامت چهار نعل می دود !
دومین موفقیتی که بلندگوهای استکباری نادیده گرفته اند همین ورزشکار شدن امت همیشه در صحنه است که در این سالها آنقدر دنبال پیدا کردن کار و یک لقمه نان و یا پیدا کردن اطاق خالی، یا تخت خالی در بیمارستان دولتی برای بستری شدن و مردن (!) و یا در سفر های استانی رئیس جمهور و وزرا به دنبال اتول آنها دویده اند که همگی یه جورایی قهرمان دو میدانی و چاله میدانی محسوب می شوند !
ضمنا اینکه می گویند جوانان در جمهوری اسلامی امکان پیشرفت ندارند هم تبلیغات دروغ استکبار جهانی برای زیر سئوال بردن پیشرفت های جوانان ما است و کافی است به اسامی جوانان و نوجوانانی که همراه پدر بزرگوارشان از روستاها به شهر آمده و بدون داشتن سواد خواندن و نوشتن با استفاده از امکانات اقتصادی ( اختلاس به پشتوانه حمایت ابوی یا پدر زن ) در سالهای اخیر میلیاردر دلاری شده اند نگاهی انداخته شود تا معلوم شود امکان ترقی و پیشرفت جوانان در جمهوری اسلامی خیلی بیشترتر از آمریکا و اروپا می باشد ! (نمونه این جوانان موفق : زنجان بابکی و م - ه) 
بقیه مطلب را خودتان بنویسید، و زیر این مطلب اضافه کنید فقط لطفا فحش و حرف بد نزنین که خانواده نشسته !!!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر