جمعه

حل مشکلات دولت توسط استکبار جهانی !


پس از تسلیم خفت بار آمریکا و مجموعه کشورهای استکباری در برابر دستگاه دیپلماسی پر قدرت (هفت ریشتری !) جمهوری اسلامی و کم آوردن وزرای خارجه پنج بعلاوه یک در برابر خنده های سیاسی حاج آقا ظریف که منجر به رفتن آبروی غربی ها در جهان شد، به نظر می رسد مجموعه کشورهای استکباری ( امپریالیست ها ) از وحشت اقدامات آتی مسئولین کشور تن به مذلت و پستی و چاپلوسی داده و برای به دست آوردن دل جمهوری اسلامی و بر حذر داشتن خود از اقدامات احتمالی مسئولین جمهوری اسلامی مسابقه پاچه خواری گذاشته و برای آوردن شرکت های خیریه و عام المنفعه تجاری و صنعتی و نفتی خود به ایران و سرمایه گذاری در بخش های اقتصادی اعلام آمادگی کرده اند !
در اولین حرکت مذبوحانه وزیر خارجه انگلستان به جمهوری اسلامی آمد و سفارت این کش ور ( ! ) در خیابان فردوسی را بازگشائی و اعلام آمادگی کرد تا بریتیش پترولیوم BP و سایر شرکت های عام المنفعه و خیر و نیکوکار نفتی انگلستان را برای همکاری در استخراج نفت به ایران بفرستد !
وزیرخارجه فرانسه همراه با سایر مقامات بلند پایه این کشور ضمن تقاضای عفو و بخشش و حلالیت طلبیدن اعلام کردند شرکت های خودروسازی فرانسه به علت دوستی با رفیق بد ( آمریکا ) گول خورده و ایران را تحریم کرده بودند و آماده بازگشت به بازار ایران هستند !
توتال فرانسه هم اعلام کرده با عرض معذرت به میادین نفت و گاز ایران برمی گردد و علاوه بر کندن چاه نفت و لوله کشی گاز ، در ایران پمپ بنزین های زنجیره ای می سازد !
کمپانی های نفتی اروپائی - آسیائی مانند پتروناس و استات اویل و غیره و ذالک هم اعتراف کرده اند دوست بد ( آمریکا ) آنها را گول زده و برای تحریم ایران یارگیری و آنها را مجبور به ترک ایران کرده بود ، و حالیه قصد بازگشت به ایران و یاری رساندن به دولت محترم جمهوری اسلامی را دارند و از گذشته خود پشیمان بوده و حتی حاضرند از آنها مصاحبه تلویزیونی گرفته شود تا ضمن اعتراف به همکاری با منافقین و گروهک ریگی و استکبار جهانی و صهیونیست ها تقاضای عفو کنند !
آلمانی ها هم که در جریان دو جنگ جهانی کل جمعیت جهان را تقریبا نصف کردند ( ! ) و علاوه بر سوزاندن یهودی ها در کوره های آدم سوزی ( هلو و زردآلو کاست ! ) فقط یک قلم بیست و هفت میلیون مردم اتحاد شوروی را شهید کردند ، و در جریان انداختن عراق به جان ایران تنها کشور متمدن اروپائی بودند که سلاح شیمیائی در اختیار عراق گذاشتن و باعث و بانی فاجعه حلبچه شدند در ملاقات های خصوصی گفته اند که آمریکا ( دوست ناباب ! ) آنها را گول زده بوده و حالا برای جبران مافات می خواهند کمپانی های آلمانی را به ایران بیاورند و در سازندگی ایران اسلامی نقشی به عهده بگیرند !
لوفت هانزا اعلام کرده می خواهد در ایران فرودگاه بسازد . بنز اعلام کرده می خواهد در ایران مرسدس بنز و کامیون و کامیونت و اتوبوس و انواع خودرو تولید کند . . . 
ایتالیائی ها وزیر خارجه خودشان را به دست بوسی مقامات جمهوری اسلامی فرستادند تا اگر ایران اجازه دهد کمپانی نفتی ایتالیا ( آنی ) محض رضای خدا به ایران بیاید و همپای سایر اروپائیان مشغول خدمت به میهن اسلامی شود !
هندوستان هم که تا حالا فقط برنج آلوده به سیانور به جمهوری اسلامی صادر می کرد و صد میلیارد دلار پول نفت ایران را به بهانه تحریم ها پس نمی داد تصمیم گرفته بجای پول های بلوکه شده در بانک های خود در ایران پتروشیمی بسازد . ( لابد بجای بقیه پول ها هم تمر هندی خواهد داد ! ) 
روسیه سلاح و مهمات و سامانه موشکی می دهد و چین هم قرار شده ،در حالی که خودش مشتری راکتورهای پیشرفته هسته ای نسل جدید از فرانسه و آلمان است ،در جمهوری اسلامی راکتورهای هسته ای بسازد !
خلاصه اینکه غرب و شرق و کلیه کشورهای بزرگ و کوچک جهان قرار شده محض رضای خدا یک گوشه کار را بگیرند و فکری به حال اقتصاد کش ور ( ! ) و امت همیشه در صحنه بکنند !
در واقع وقتی اداره چاه های نفت و گاز را انگلیس و فرانسه عهده دار شوند و آلمان خطوط هوایی را بیندازد و در ایران فرودگاه بسازد ، ایتالیا و فرانسه و آلمان و ژاپن برایمان اتومبیل بسازند و مالزی در ایران خانه سازی کند ، چین نیروگاه و هند پالایشگاه درست کند و هر کشوری از اتریش و آلمان گرفته تا بورکینافاسو و جزایر وانو وانو یک گوشه کار را بگیرند بار سنگین اداره کشور از روی دوش دولت تدبیر و امید ( ! ) برداشته می شود و دولت محترم و اعضای کابینه وقت کافی برای رفتن به سفرهای استانی و سخنرانی و افتتاح هزارباره پروژه های عمرانی باستانی ( ! ) و رقابت های جناحی و سیاسی پیدا خواهند کرد !
به قول معروف : " همسایه ها یاری کنین / تا من شوهر داری کنم ! "

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر