سه‌شنبه

پنهانکاری یکی از مقامات پاک دست و پا !


هر روز پرده جدیدی از روی شگردهای کلاشی مقامات پاک دست و پا ترین دولت جمهوری اسلامی (از زمان مادها تا امروز) کنار می رود و بوی گند مسئول دیگری مملکت را بر می دارد و مسئول جدیدی رازهای ناگفته فساد مالی و اقتصادی و اداری مسئول قبلی را افشا می کند !
یکی از زمین خواری در دویست و شصت هکتار اراضی گردنه حیران می گوید، و دیگری از تلاش کوه خواران برای تراشیدن دامنه دماوند و ساختن شهرک و برج و آپارتمان و ویلا در دامنه قله دماوند !
یکی از رواج شغل جدید دریاخواری در کیش و قشم و سواحل بندر عباس و دریای مازندران خبر می دهد، و دیگری خبر گم شدن سه نفتکش عظیم با میلیون ها بشکه نفت را می دهد !
هنوز سر و صدای گم شدن دکل های نفتی در گوش ملت است که خبر از هاپولی شدن فرودگاه قشم می دهند !
یکی از زمین خواری در قلب پایتخت اطلاع رسانی می کند و دیگری از مفسد جدید الکشف هفتصد میلیون دلاری خبر می آورد !
در حالی که معاونان دولت پاک دست در زندان هستند و عده دیگری در نوبت دستگیری و انتقال به اوین، بازار افشاگری هم گرم است و لحظه به لحظه ( آنلاین ! ) اخبار دزدی های کلان و سوء استفاده های مالی و فساد اقتصادی روی آنتن می رود، و امت همیشه در صحنه طوری به شنیدن اخبار مربوط به غارت بیت المال و جارو کردن خزانه بانک ها عادت کرده اند که اگر یک روز خبری نباشد و یا دیر پخش شود دسته جمعی خمار می شوند !
در تازه ترین خبر حاجیه خانم معصومه ابتکار ( از مبتکرین بالا رفتن از دیوار سفارت آمریکا ) رئیس سازمان بیخیال از حفاظت محیط زیست ( ! ) فاش کرده است در منزل یکی از مقامات دولت گذشته (احمدی نژاد آقا) پنجاه پرونده زمین خواری مخفی شده بود !
با توجه به اینکه در مورد سایر غارتگران نظیر حاج آقا خاوری رئیس کل سابق بانک ملی شدت عمل نشان داده شد و این مغزهای اقتصادی مجبور به خارج کردن پول های دزدی و خروج از کشور شدند، پیشنهاد می شود به این مسئول دولت گذشته که سنگر را ترک نکرده و در کشور باقی مانده و پنجاه پرونده زمین خواری را در منزل نگهداری کرده است یک حق العمل و هزینه نگهداری درست و حسابی و پر و پیمان داده شود تا صرف ویلا سازی در زمین های متصرفه کند !!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر