جمعه

سلطان محمود ناصرالدین نژاد !



حاج آقا ایمن آبادی ( نماینده مجلس جمهوری اسلامی ) با اشاره به خریداری شدن هزار و چهارصد و سی سکه طلا در دوران وزارت علوم حاج کامران دانشجو ( وزیر علوم حاج دکتر احمدی نژاد ) می گوید : " . . . در گذشته وزرایی داشتیم که عین دوران قاجاریه رفتار می کردند !
سکه های طلا را در سینی می ریختند و آن را در مجالس و جشن ها جلوی افراد نگه می داشتند تا هر کس سکه ای بردارد. باید با آنها برخورد شود تا هوس بازگشت به حکومت را نداشته باشند ! " 
( شایان ذکر است روش توزیع سکه به سبک دوران قاجاریه به زندان ها هم سرایت کرده و هفته قبل در زندان اوین از مهدی هاشمی - پسر حاج آقا رفسنجانی - هم تعداد زیادی سکه طلا کشف شد ! )
همچنین حاج مرتضی بانک ( معاون نهاد ریاست جمهوری ) می گوید : " چهل و دو میلیارد تومان تنها در عرض سه سال سکه طلا خریده بودند ! " 
معاون نهاد ریاست جمهوری اضافه می کند : " چهل و دو میلیارد تومان رقم کمی نیست که در عرض سه سال هفتاد و چهار هزار سکه از اعتبارات نهاد ریاست جمهوری خریداری شود ؟! "
* حاج آقا بانک طوری از حیف و میل چهل و دو میلیارد تومان صحبت می کند که انگاری چهل و دو میلیارد دلاره !!
مرد حسابی برو سر اصل مطلب و ببین در دوران حکومت سلطان محمود ناصرالدین میرزا چه بلایی سر هشتصد میلیارد دلار پول فروش نفت آمده است ؟!
به گفته وزیر نفت و مسئولین قضائی حدود چهار میلیاردش را زنجان بابکی برده است، بقیه اش را چه کسانی برده اند ؟!
چهل و دو میلیارد تومان پیش ارقام چند صد میلیارد تومانی و چند صد میلیون دلاری و چهار میلیارد یورویی و اختلاس شش هزار میلیاردی و بیست پنج هزار میلیاردی و سایر ارقام درشتی که تا بحال گندش در آمده است حکم انعام شاگرد و پول چایی و به اصطلاح دله دزدی را دارد !!





هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر