دوشنبه

خطر واجبی خوری زنجان بابکی !



حاج آقا ترکان مشاور ویژه حاج آقا دکتر روحانی ( رئیس جمهور ) در اظهارات تکان دهنده ای ( روزنامه شرق بیست و سه شهریور نود و چهار ) گفته است: " . . . به نظر من بابک زنجانی به یک مافیای فساد وصل است. باید مراقب باشیم که برای او اتفاقی نیفتد یا خبر ناپدید شدن او را به ما ندهند. چون زنجانی آدمی یک لا قبا نیست که دو میلیارد دلار پول نفت در اختیار او قرار بگیرد! " 

بنا به گفته ترکان : " بابک زنجانی صد در صد پشتیبان مالی و از جنس از ما بهتران دارد ! " 
ترکان با تاکید مجدد بر مراقبت از زنجانی گفت : " باید مواظب باشیم که اتفاقی برای او نیفتد و اموال دولتی را پس بگیریم ".
ترکان قبلا هم در گفتگو با سایت جماران در باره زنجیره ای صحبت کرده که زنجانی یک نقطه آن است.
ترکان در این گفتگو حتی از احتمال حذف زنجانی به وسیله این زنجیره خبر داده بود. او در گفتگوی خود با سایت جماران گفته است : "بابک زنجانی یک آدم نیست، یک جریان است. مگر به قول آقای زنگنه ممکن است میلیاردها دلار نفت خام را تحویل یک آدم یک لا قبا بدهند ؟! این زنجیره ای است که از داخل کشور ما شروع می شود و تا خارج امتداد می یابد. این زنجیره کشف نشده است؛ یعنی فردی به نام بابک زنجانی همه چیز نیست؛ شاید دستگاه های اطلاعاتی - امنیتی ما بیشترین کوشش خود را می کنند تا مبادا آن زنجیره ای که بابک زنجانی به آن وصل است،او را در زندان بزند !"
* شایان ذکر است بیژن زنگنه، برای اولین بار در دولت روحانی از بدهی بابک زنجانی به وزارت نفت خبر داده و گفته بود او به هر ایرانی صد و ده هزار تومان بدهکار است !
بنابراین خواهش دارم تا برادر بابک زنجانی ( که در جریان دور زدن تحریم ها امضای چهار وزیر کابینه حاج دکتر احمدی نژاد را پای اعتبارنامه اش دارد ! ) صد و ده هزار تومان من یکی را تصفیه نکرده، به وی اجازه استفاده از داروی نظافت ( واجبی ) داده نشود !!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر