جمعه

نخریدن خودروی بی کیفیت گران = همکاری با ضد انقلاب !!



حاج ممد رضا نعمت زاده ( وزیر صنعت و معدن و تجارت و قس علیهذا ! ) که گفته می شود رکورد دار عضویت در هیئت مدیره های شرکت های گوناگون دولتی و خصوصی و در عین حال از صاحبان عمده صنایع کشور است؛ اخیرا طی اظهارات مشعشعی نسخه جدید قضائی تهدید آمیزی برای امت همیشه در صحنه پیچیده و راه اندازی کمپین نخریدن اتومبیل صفر بی کیفیت و گران قیمت ساخت داخل ( فرقون !) را خیانت و عملی ضد انقلابی و خلاف مصالح ملی ارزیابی کرده است ! 
خدا را صد هزار مرتبه شکر " نعمت " زاده که در طول سی و هفت سال عمر جمهوری اسلامی از نعمات زیادی برخوردار شده قانونگذار و مقام قضائی و یا مامور اجرای اعدام نیست ( ! ) والا از فردا هرکس از خرید خودروی ساخت داخل امتناع می کرد به جرم همکاری با استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی و ام ، آی ، 6 و اقدام علیه منافع ملی (منافع گران فروشان !) و تبلیغ علیه نظام و دبیرستان نظام و پیاده نظام دستگیر و در ملاعام از جرثقیل آویزان می شد !!
* حاج نعمت عزیز ! خدایی خودت حاضری از اتومبیل لوکس و آبرومند مدرن و ایمن دارای تکنولوژی روز جهان پیاده بشی و یکی از این اتول های حادثه ساز وطنی گران قیمت را زیر پا بندازی و یا اشهدت رو بخونی و با آن به جاده بزنی و به مسافرت بروی ؟!
اقدام علیه منافع ملی اقدامات کسانی است که پول فروش نفت را به کارخانجات تولید اتومبیل های بی کیفیت و عقب افتاده وطنی تزریق می کنند تا آنها بر اساس پلت فورم اتومبیل های چهل - پنجاه سال قبل کره جنوبی و فرانسه چهارچرخه ای مشابه اتومبیل را به امت همیشه متضرر حقنه کنند !
این اتومبیل های تولیدی کوچکترین امکان رقابت با اتومبیل های خارجی، حتی اتومبیل های بی کیفیت چینی، را ندارند و هرچه تولید می شود در بازار داخلی مصرف می گردد که نتیجه آن مصرف بالای سوخت در کشور و افزایش آمار بالای حوادث رانندگی و آلودگی هوا می باشد . . .
خیانت و ضربه زدن به منافع ملی این است که با هزینه تولید سه دستگاه بی، ام، دبلیو و چهار دستگاه تویوتا یک دستگاه فرقون تولید شود که کیفیت آن از بی کیفیت ترین اتومبیل های چینی کمتر و قیمت آن از بهترین اتومبیل های اروپائی بیشتر باشد !
از این حرف ها گذشته کوچکترین و کم ترین حق یک انسان حق انتخاب در خریدهای شخصی است !
حتی وزیر صنعت و معدن و تجارت و بقیه امور کشور دوست و برادر کره شمالی هم تا بحال به امت همیشه در صحنه کره شمالی چنین حرفی نزده است !
باعث تاسف است در جمهوری اسلامی که به برکت انقلاب همه نوع آزادی های سیاسی و اجتماعی از آزادی قلم و بیان و شرکت در اجتماعات گرفته تا مخالفت با دولت و تشکیل حزب و فعالیت های آزاد سیاسی و فرهنگی و اجتماعی و تشکیل سندیکا و اتحادیه و مشارکت عامه مردم حتی مخالفان حکومت در سرنوشت کشور وجود دارد یک وزیر کابینه حق انتخاب و خریدن و یا نخریدن اجناس و کالا ها را از مردم سلب کند و گزک به دست احمد شهید و سازمان های حقوق بشری بدهد تا مورد جدیدی به لیست بلند بالای زیر پا گذاشتن آزادی های فردی و اجتماعی در جمهوری اسلامی اضافه کنند !!
با این فتوائی که حاج نعمت داده از فردا پس فردا علاوه بر دستگیری صاحبان آنتن های ماهواره و نصاب های ماهواره و روزنامه نویس ها و بد حجاب ها شاهد دستگیری مردم به جرم خرید نکردن اجناس و کالاهای گران و بی کیفیت هم خواهیم بود !!
در رژیم سابق پس از افتتاح کارخانجات ایران ناسیونال ( سازنده پیکان ) شعار اقتصادی دولت هویدا این بود : " به امید آنکه هر ایرانی یک پیکان داشته باشد! " 
اکنون با توجه به اظهارات حاج مهندس نعمت زاده باید این اصلاح شده و گفته شود: " هر ایرانی که اتول ساخت داخل را تحریم کند و نخرد باید به این امید باشد که دستگیر و به جرم اقدام علیه منافع ملی آویزان خواهد شد ! " 
به امید آویزانی عموم !!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر