یکشنبه

توسعه جهانی داعش ! ( پنج هزارتروریست داعش وارد اروپا شدند )


در طول چهار سالی که جنگ داخلی به سوریه تحمیل شده است بیش از نیمی از جمعیت بیست و چهار میلیونی این کشور در داخل و خارج سوریه آواره شده اند.
تایلند از جمله کشورهایی است که به خاطر سهولت دریافت ویزا و اقامت مورد توجه جمعی از لیبیائی ها، سوری ها و عراقی ها قرار گرفته است؛ این ها افرادی هستند که از موقعیت مالی خوبی برخوردار بوده و در بانکوک و پاتایا اقامت دارند.
در یکی از خیابان های مرکزی بانکوک وفور تابلوهای مراکز خرید، مغازه ها و هتل ها به زبان عربی و رفت و آمد اعراب با پوشش سنتی عربی جلب توجه می کند. 
در شهر ساحلی پاتایا، در انتهای خیابان واکینگ استریت یک منطقه به محله اعراب (کوچه عرب ها) مشهور شده است ! 
در این محله دیسکو ها و نایت کلاب های عربی مملو از اعراب کشورهای جنگ زده هستند، و یا در قهوه خانه هایی که به سبک قهوه خانه های عربی (مقهی) تجهیز شده اند سرگرم استعمال قلیان و بازی تخته می باشند !
در این پاتوق های عربی گاهی مطالب جالب توجهی به گوش می رسند.
ابو رامی ( عمران ) که حدود پنجاه - پنجاه و پنج سال دارد اهل حسکه سوریه است.
او می گوید پیش قراولان داعش به اینجا رسیده اند !
آنها از تایلند به جنوب فیلیپین و میندانائو می روند.
به مالزی و اندونزی می روند و برای داعش عضوگیری می کنند؛ در جنوب تایلند و در میان مسلمانان این کشور هم هوادارانی دست و پا کرده اند.
داعشی ها از تایلند به سین کیانگ چین می روند و جنگجو استخدام می کنند و در پوشش توریست به سوریه و عراق می فرستند.
داعش بزودی دامنه فعالیت های خود را جهانی می کند و در شرق آسیا، چین، جنوب روسیه، ازبکستان، برمه و بنگلادش دست به عملیات بزرگی خواهد زد !
ابورامی می گوید : " داعش از آزار و اذیت مسلمانان بنگلادش توسط بودائیان برمه خشمگین و به دنبال انتقامجوئی از بودائیان است !
همچنین جامعه فقیر بنگلادش بستر خوبی برای نفوذ داعش می باشد.
ابومصطفی که در ارتش سابق عراق افسر عالیرتبه ای بوده؛ مدت هاست بین کشورهای جنوب شرق آسیا در رفت و آمد است، اکنون در بانکوک اقامت دارد و آنطور که می گوید هر ماه سری به پاتایا می زند.
ابو مصطفی می گوید : " داعش انتقام صدام حسین و مردم عراق را از آمریکا و متحدان اروپائی ان خواهد گرفت، داعش به قدرتی جهانی تبدیل خواهد شد!
هسته های فرماندهی داعش در بنگلادش، چین (سین کیانگ) فیلیپین، اندونزی، و جنوب روسیه بنیانگذاری شده اند و سرگرم طراحی عملیات بزرگ هستند. 
داعش بیش از پنج تا ده هزارنفر از مومنین به اهداف خود را در پوشش پناهندگان به اروپا سرازیر کرده است و بزودی شاهد عملیاتی به مراتب بزرگتر از یازده سپتامبر خواهیم بود !
آمریکا و متحدان اروپائی آن به منظور تسلط بر منابع نفتی و ثروت های خلق عرب به لیبی و عراق و سوریه لشکر کشی کردند تا ضمن غارت نفت و ثروت اعراب، اسرائیل را ارباب منطقه کنند اما دامنه آتشی که در کشورهای عربی روشن کردند به مزرعه خودشان افتاده و تمام منافع آنها در داخل کشورهایشان و در سراسر جهان به خطر خواهد افتاد !
عملیات جهانی داعش تا چند هفته دیگر از بنگلادش و برمه و جنوب شرق آسیا شروع و به اروپا خواهد رسید . "
احمد ( ابو مصطفی ) می گوید : " جنگ سالاران داعش اکنون در سراسر جهان پخش شده اند و هیچ نیرو و هیچ کشور و یا اتحادی از کشورها موفق به جلوگیری از اقدامات آنها نخواهد شد. 
شایان ذکر است در میان اعراب مقیم در بانکوک و یا اعرابی که برای اقامت کوتاه مدت سه ماهه به تایلند می آیند آمار جرم و جنایت بالا است و تاکنون تعدادی از آنها حتی در اتاق هتل ها و آسانسور هتل ها به قتل رسیده اند، کمتر روزی است در اخبار روزنامه ها خبری در این مورد چاپ نشود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر