جمعه

واردات سنگ پا از چین !



روزنامه دولتی ایران در گزارشی ( صفحه سه مورخ هفده شهریور نود و چهار ) ضمن اشاره به اینکه در دولت احمدی نژاد مردم ایران روز به روز فقیر تر و فقیر تر شدند ( به گدایی افتادند !! ) می نویسد : " . . . امت همیشه در صحنه روز به روز فقیر و فقیر تر شدند، دیگر کمتر ایرانی قادر به خرید تولیدات درجه یک و درجه دو بود ، بطوری که حتی اگر امروز در یک محل، اجناسی با قیمت پائین به فروش برسد عموم مردم مشتری آن خواهند بود و این نتیجه هشت سال تلاش دولت مهرورزی ( دول ات حاج دکتر احمدی نژاد آقا ) است !!
این روزنامه در ادامه می نویسد : " . . . در دولت احمدی نژاد در برابر صدها میلیون دلار صادرات نفت و گاز مدادتراش و مدادپاکن و میخ و پونز و رخت آویز چوبی و زردچوبه و عدس و نخودفرنگی و قرقره و ماسوره و واکس کفش و زیپ شلوار و نخ سوزن و حتی سنگ پا وارد کرده اند !! 
در طول هشت سال زمامداری حاج دکتر احمدی نژاد فقط در یک قلم چهارده تن سنگ پاوارد کشور شده است ! "
* جای تعجب و تاسف است جمهوری اسلامی که میمون به فضا می فرستد و پهباد می سازد که از نمونه آمریکائی آن پیشرفته تر است و دختر بچه دانش آموز خردسال در آشپزخانه آپارتمانشان غنی سازی اورانیوم انجام می دهد ؛ برود از خارج سنگ پا وارد کند !!
واردات عظیم سنگ پا از خارج در حالی صورت گرفته است که سنگ پای قزوین شهرت جهانی دارد و علاوه بر آن روی بعضی از ما بهتران از سنگ پای قزوین هم سفت تر است !!
حالا باز هم جای شکرش باقی است که محموله های سنگ پا به کشور رسیده و مثل دکل های نفتی گم و گور نشده است ، والا حالیه کف پاهای حضرات هم مثل کف دست هایشان ناپاک و آلوده بود !!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر