دوشنبه

ركورد !



حاج آقا اسحاق معاون اول رئيس‌جمهور اسلامي در سخنراني دوشنبه سيزدهم بهمن ماه 1393 در جريان افتتاح يك سد خاكي در روستاي ايوشان خرم‌آباد پرده از يك ركورد خيره‌كننده برداشتند كه بايد حتماً در كتاب ركوردهاي گينس چاپ شود.
حاج‌آقا اسحاق جهانگيري فرمودند: «... در دوره گذشته (دولت‌هاي نهم و دهم حاج‌آقا احمدي‌نژاد) بيشترين شعار در تاريخ كشور براي مبارزه با فساد داده شد، اما بيشترين فسادها و بزرگترين فسادهاي قرن اتفاق افتاد.»
آدم با خواندن اين اظهارات حاج‌آقا اسحاق جهانگيري ياد بيانات احمدي‌نژاد مي‌افتد كه مرتب مي‌گفت: «ما مي‌توانيم!»
بهرحال ركوردي است كه زده شده و حالا حالاها تصور نمي‌شود در كشور ديگري اين ركورد جهاني ما شكسته شود.
خوب است مسئولين محترم همانطور كه يك آب‌انبار يا طويله قديمي پيدا مي‌كنند و آن را در يونسكو ثبت جهاني مي‌كنند، اين افتخار دولت‌هاي نهم و دهم را هم ثبت جهاني كنند! البته بايد داخل پرانتز اشاره شود كه اين بزرگترين فسادهاي قرن كه به قول حاج‌آقا جهانگيري در دولت گذشته اتفاق افتاده است مربوط به «پاك‌ترين» و «پاك‌دست‌ترين» دولت‌هاي كشور از زمان‌ مادها به اين طرف بوده و يحتمل اگر باستان‌شناسان (!) تحقيق گسترده‌آي در حساب كتاب‌هاي گذشته به عمل بياورند زيرخاكي‌هايي پيدا كنند كه اين ركورد را هم بشكند!
جا دارد همانطور كه در روزهاي پاياني عمر دولت آقاي احمدي‌نژاد مدال خدمت و افتخار و يكصد سكه طلا به بعضي محكومين فاسد اقتصادي داده شد «عدالت» را كه همواره حاج‌ محمود (احمدي‌نژاد) از آن دم مي‌زد رعايت كرده و به برادر ركوردشكن بابك زنجاني هم كه حاليه اوين تشريف دارند يك مدال و نشان داده شود.





هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر