سه‌شنبه

راه‌حل فقرزدايي در جمهوري اسلامي!

زنداني شدن معاون اول پاك‌ترين دولت تاريخ (دولت حاج محمود احمدي‌نژاد) يك حسن بزرگ داشت كه مردم معني پاك و پاكيزگي و پاك‌ترين را فهميدند!
همچنين نامه‌اي كه حاج رحيمي معاون اول (در حال حاضر زنداني) به حاج محمود (عضو برجسته فعلي تشخيص مصلحت) نوشت و در آن متذكر شد بخشي از اين پول‌ها را به نمايندگان مجلس شوراي جمهوري اسلامي داده تا رأي آنها را بخرد، راهكار ابتكاري در شيوه «فقرزدايي» در جمهوري اسلامي را نشان داد كه بايد موردتوجه مسئولان رژيم قرار بگيرد و با به كار گرفتن آن فقر را در جمهوري اسلامي ريشه‌كن كنند.
در سالهاي اخير بخشي از فعالان بخش‌ خصوصي با حمايت مسئولان دولت‌هاي مردمي و پاك و مبري از فساد با استفاده از روش خوداشتغالي (!) مشغول غارت بانك‌ها و منابع ملي و دولتي بوده و با برداشت‌هاي شش و ده و بيست و سي و ... هزار ميليارد توماني تا آنجا كه توانسته‌اند از خود «فقرزدايي» كرده‌اند! در همين حال با نامه حاج آقاي رحيمي به حاج محمود و نيز اظهارات بعضي نمايندگان مجلس (كه پول نگرفته‌اند) معلوم شد دولتي‌ها به نمايندگان زيرميزي داده‌اند!
حتي صحبت از چند ده  و صد ميليون تومان به ميان آمده است. با توجه به اينكه هر نماينده‌اي كه در يك دوره مجلس از روستا و مسقط‌الراس خود با سلام و صلوات وارد تهران مي‌شود، در بدو امر به وي خانه در منطقه ممتاز شهر و اتومبيل صفر كيلومتر و دفتر و دستك و وام و حقوق عالي و ساير امكانات داده مي‌شود، و اين عزيزان به محض نماينده شدن وضعيت مالي و رفاهي بالاتر از خط جو زمين پيدا مي‌كنند، پيشنهاد مي‌شود همه مردم، يا حداقل هفتاد ـ هشتاد درصد زير خط فقري‌ها را نوبت‌بندي كنند و شماره بدهند تا به ترتيب بيايند و يك دوره نماينده مجلس شوند تا نه تنها از زير خط فقر به بالاي خطوط سماوي نقل‌مكان كنند، بلكه به بيل گيتس و راكفلر هم بگويند: «زكي»!
البته نمايندگي مجلس براي عده‌اي امتيازات ديگري هم از عالم غيب مي‌آورد كه همانا كارخانه‌دار شدن پس از نمايندگي و يا رسيدن به پست‌هاي سفارت و وزارت است!
راه رسيدن به مقصود و بغل زدن موفقيت هم يك فرمول ساده است: با رأي مردم به مجلس آمدن و طبق رأي دولت و بزرگان عمل كردن!»

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر