سه‌شنبه

گر حکم کنند که مست گیرند...


 برهم خوردن رفاقت حاج آقا رحیمی با حاج آقا محمود احمدی‌نژاد زلزله‌ای با 170 ریشتر(!)  را به وجود آورد که پس لرزه‌های آن دارد دامن بقیه را هم می‌گیرد!
افشاگری علیه 170 نماینده‌ای که به گفته حاج محمدرضا رحیمی برای رقابت‌های انتخاباتی مجلس هشتم از او پول دریافت کردند (و به گفته حاج آقا باهنر نایب رئیس مجلس احتمالاً نمی‌دانستند منشاء آن پاک نیست!) با اظهارنظر حاج آقا غلامعلی حداد عادل (رئیس مجلس هفتم) وارد مرحله جدیدی شد و ایشان فرمودند: «همین افرادی که نسبت به 170 نماینده مجلس هشتم انتقاد دارند، همان‌ ها به نمايندگان طرفدار خودشان در مجلس هشتم حتماً پول داده‌اند و زیاد اصرار کنند آن منابع مالی هم فاش می‌شود!
در مورد 170 نماینده مجلس که خب معلوم است از کدام جناح هستند! حاج آقا رحیمی تیر خلاص را زد و اگرچه اسم آنها را فاش نکرد و به گفته وکیلش قصد افشای نام آنها را هم ندارد (چون بهر حال موضوع حفظ آبروی مؤمن در کار است!) ما که ضریب هوشی کمی داریم فهمیدم جناح طرفدار دولت سابق هستند، این هم که حاج آقا غلامعلی حداد عادل می‌فرمایند اگر در مورد این 170 نفر اصرار شود آن طرف هم پته این طرف‌های را روی آب می‌ریزد تا معلوم شود آنها هم از کجا پول گرفته‌اند، باز هم با ضریب هوش كم که خودمان فهمیدیم که بقیه مجلس هستند که ظاهراً مخالفان دولت احمدی‌نژاد بودند.
با این حساب معلوم می‌شود پول گرفتن رویه‌ای جاری و عادی و عرفی است و همه گرفته‌اند و آن عده کمی هم که نگرفته‌اند لابد از قبل زنبیل نگذاشته بودند و یا به آخر صفی‌ها نرسیده است!

پیشنهاد ما این است چون به فرمایش حاج آقا حداد عادل گرفتن پول برای مخارج انتخاباتی: «امری بوده که از اوّل انقلاب تا امروز رسم بوده و هیچ نماینده‌ای را نمی‌شود به دلیل دریافت کمک انتخاباتی از یک جریان مورد سرزنش قرار داد...» اگر باشند تک و توک نماینده‌هایی که سرشان بی‌کلاه مانده، به آنها هم داده شود تا عدالت جاری شده باشد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر