سه‌شنبه

2 نفر ايراني در كره مريخ!

بنا بر اخبار منتظره يك شركت خصوصي هوا ـ فضا قصد دارد عده‌اي از مشتاقان سكونت در كره مريخ را كه آمادگي خود را اعلام و ثبت‌نام كرده‌اند به كره مريخ اعزام كند تا اولين كلُني انساني در كره سرخ تشكيل گردد!
در اخبار منتشره از دو نفر ايراني هم نام برده شده كه شال و كلاه كرده و عازم كره مريخ هستند!
تا اينجاي خبر باعث خشنودي است كه بشر موفق به ساخت موشك و سفينه براي رسيدن به مارس يا همان مريخ خودمان شده و قصد مسكوني كردن مريخ را دارد تا در آينده كه منابع زمين امكان تغذيه جمعيت رو به افزايش را ندارد سرريز جمعيت زمين را سوار سفاين فضايي كرده و به مريخ بفرستد.
اما اينكه دو نفر ايراني را هم در ميان ساير مسافران از بلاد اجانب (!) گذاشته‌اند تا به كره مريخ بروند قابل تأمل است.
هيچ جاي تعجب ندارد اگر پاي ايراني جماعت به كره مريخ برسد در طرفه‌العيني بورس بازي زمين و بساز و بفروشي در كره مريخ هم باب شده و قيمت زمين و مسكن در مريخ هم به قيمت تهران و شهرهاي ايران برسد، بطوري كه ديگر در مريخ هم كسي نتواند صاحب صدمتر زمين و پنجاه متر آپارتمان شود!
حتي چه بسا با ورود ايرانيان به مريخ پاي كالاهاي بنجل چيني هم به مريخ باز شود و ايرانيان مقيم مريخ با تأسيس اتاق بازرگاني و گذاشتن عسگر آقا ...  اولادي در رأس اطاق بازرگاني مريخ ـ چين، كره مريخ را هم مملو از كالاهاي ضايعاتي چيني از تسبيح و جانماز و چادر سياه گرفته تا اتومبيل‌هاي كپي شده غيراستاندارد چيني و گوشي‌هاي موبايل تقلبي كنند!
از آن بدتر ممكن است ميكروب فساد مالي و اداري و بانكي هم در مريخ پخش شود و مريخ هم مانند زمين مواجه با مفت برها و كلاهبرداران بانكي سي و چهل هزار ميليارد توماني گردد! ما يك اشاره مختصري كرديم تا مسئولين اعزام انسان به مريخ حواسشان به تجارب روي داده در زمين باشد تا اين بدبختي‌ها كه در زمين بر سر ما آمده است در مريخ تكرار نشود و بر سر مريخي‌ها نيايد!



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر